38 Reacties

één jaar geleden

Gefeliciteerd met je kleine! Ik ben op 28-10-2021 bevallen van een dochter en nu zwanger van een jongen, uitgerekend 24 januari. Ben heel benieuwd hoe het straks gaat. Vooral met slapen enzo, de kleine valt nog steeds niet zelfstandig in slaap😬

één jaar geleden

21-11-21 bevallen, en nu 27-06-23 uitgerekend

één jaar geleden

Gefeliciteerd🥰 hier is het de 3de en wel goedzo maart '19, december '20 en november '21 Het gaat echt gigantisch snel he bij de volgende😅 ik kan er juist minder van genieten heb ik het idee omdat je constant bezig bent maar geniet van de kleine dingetjes😊

één jaar geleden

Wat mooi om te zien. Veel geluk! 💕 Zelf moet ik er voorlopig nog niet aan denken. Ik heb wel de wens voor meerdere kindjes maar vond het eerste halfjaar met een kleintje zo ontzettend zwaar dat ik er nu nog wel eens last van heb.

één jaar geleden

Reactie op BAMPatricia

21-11-21 bevallen, en nu 27-06-23 uitgerekend
Oooh wat leuk! Hoeveel weken nu? Hoe vind je het tot nu toe?

één jaar geleden

Reactie op Bouboulicious

Gefeliciteerd met je kleine! Ik ben op 28-10-2021 bevallen van een dochter ...
Hier ook niet. Ik gebruik eigenlijk bijna de hele dag de draagzak, daar zit ze echt veel in. Dan doe ik de ander naar bed. En zelf slapen, doet ze heel af en toe. Moet er eigenlijk bijna altijd even bij zitten.

één jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Gefeliciteerd🥰 hier is het de 3de en wel goedzo maart '19, december '20 en ...
Dan heb je er 3 onder 3 jaar? Pfoe. Lijkt me wel heel zwaar 🫣

één jaar geleden

🤍

één jaar geleden

10-11-21 bevallen en nu 31 weken zwanger van nummer 2. Van deze baby ben ik uitgerekend op 22-02-23. Ik vind deze zwangerschap wel veel zwaarder, maar ben heel blij dat ze zo dicht op elkaar zitten 🥰.

één jaar geleden

Reactie op britt2496

Dan heb je er 3 onder 3 jaar? Pfoe. Lijkt me wel heel zwaar 🫣
Het is ook weleens pittig hoor😅 maar de laatste was eigenlijk ongepland en nu is ze 1jaar en 1 maand en vind ik alles toch wat makkelijker worden weer😊 je blijft bezig continu haha maar jij hebt er ook 2 in een jaar net als mijn jongste 2 ook nog zo klein! Ik kan je vertellen als ze wat ouder zijn is het zo leuk met elkaar mijn oudste 2 hebben echt een nauwe band samen en de kleine doet steeds meer mee🥰

één jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Het is ook weleens pittig hoor😅 maar de laatste was eigenlijk ongepland en ...
Aah leuk om te horen! T is al leuk om te zien als ik de kleinste in bad doe en hoe ze dan erbij komt zitten en haar de tut wil geven(ook weer eruit natuurlijk🤣) en hoe ze de fles in der mond wil doen(en ook weer eruit procurer🤣🫣) hier ook nog 2 meiden dus ben ook echt wel blij met de meisjes hihi💗

één jaar geleden

Heel leuk topic! 😍 Mijn zoontje is nu 13 maanden en ik ben 25-5-23 uitgerekend (meisje). Niet gepland maar wel heel erg blij mee. Voel soms wel de zenuwen van hoe ik het allemaal ga ervaren, vind het nu soms toch al pittig met een kleintje. Hij slaapt nog niet door en is heel erg aanhankelijk aan mij. Maar aan de andere kant super veel zin in en inderdaad het idee dat ik hier meer van kan gaan genieten omdat het de tweede is en ik niet meer zo onzeker ben en weet hoe snel ze groeien. Vind deze zwangerschap trouwens wel een stuk zwaarder dan de eerste en helaas ook meer klachten. Hopelijk gaat de bevalling dan weer beter 🤣 Leuk om jullie verhalen te lezen. ❤️

één jaar geleden

Reactie op SE1997

Heel leuk topic! 😍 Mijn zoontje is nu 13 maanden en ik ben 25-5-23 uitger ...
Aah heel leuk! Iemand zei tegen mij 1 is geen. En ergens klopt dat wel haha maar je vind je weg wel. Vind nu alleen de avonden met krampjes pittig omdat ze dan moet huilen en ik de andere niet meer in bed krijg 😮‍💨

één jaar geleden

Reactie op britt2496

Aah heel leuk! Iemand zei tegen mij 1 is geen. En ergens klopt dat wel haha ...
Oei ja snap ik! Ik zat eraan te denken om een witte ruis apparaat op de oudste zijn kamer aan te zetten als hij eenmaal slaapt in de hoop dat dat wat geluiden maskert. Zou dat helpen? 😊

één jaar geleden

Reactie op SE1997

Oei ja snap ik! Ik zat eraan te denken om een witte ruis apparaat op de oud ...
Ik gebruik die nogsteeds en vind het erg fijn.

één jaar geleden

Reactie op SE1997

Heel leuk topic! 😍 Mijn zoontje is nu 13 maanden en ik ben 25-5-23 uitger ...
Een beetje zoals hier dan 😊Nu een dochter van 13 maanden en 24/05/2022 uitgerekend van een jongen. Zo spannend! Ik heb geluk dat deze zwangerschap wel veel beter verloopt dan de vorige. De bevalling vorige keer was niet om te lachen, maar ik neem het hoe het komt 😄

één jaar geleden

Reactie op Inndraaa

Een beetje zoals hier dan 😊Nu een dochter van 13 maanden en 24/05/2022 uit ...
Bij mij was de eerste bevalling 18 uur en bijna 2 uur geperst, ze woog ook 4475…🫣 met 41+1 bevallen.tweede was er binnen 5 uurtjes en woog 3430.3x geperst en ze was er.😁 dag 4 liep ik alweer buiten.bevallen met 38+1

één jaar geleden

Reactie op britt2496

Bij mij was de eerste bevalling 18 uur en bijna 2 uur geperst, ze woog ook ...
Dan hoop ik stiekem ook wel dat ik deze keer er op een paar uurtjes vanaf ben 😂. Vorige keer was ik niet eens meer in staat om te persen 😅. Dochter is er zowat uitgesleurd en op het nippertje ontsnapt aan een spoedkeizersnede 😅

één jaar geleden

Reactie op Inndraaa

Een beetje zoals hier dan 😊Nu een dochter van 13 maanden en 24/05/2022 uit ...
Dat komt aardig in de buurt ja 🤣. Spannend he. Fijn dat je je nu beter voelt, vooral nu er al een kleintje rondloopt. Pfff de bevalling, mijne ook als heel heftig ervaren en veel dingen niet gegaan zoals ik zelf wilde. Hopelijk gaat het deze keer voor ons beide beter, maar zoals je zegt neem het hoe het komt. Het komt nou eenmaal 🤣.

één jaar geleden

Reactie op SE1997

Dat komt aardig in de buurt ja 🤣. Spannend he. Fijn dat je je nu beter voe ...
Bij mij ging de tweede keer vele malen beter! Ze was er binnen 5 uurtjes en t was echt een top bevalling. De eerste was echt horror voor mij. Dus houd moed. Het komt allemaal goed en neem het indd zoals het komt, er weer lekker open ingaan