3 Reacties

één jaar geleden

Wellicht de 15maanden slaapregressie? Zo gauw geen tips maar dit kan dus de oorzaak zijn

één jaar geleden

Wat hier werkt. Is negeren. Ik zing n liedje via de babyfoon en praat tegen hem. Als hij blijft huilen laat ik elke 10 min even mn gezicht gezien dikke kus en weer weg. Hij is echt wel even hysterisch maar het valt ons op dat hij het steeds sneller zelf oplost. Het is hier van 45 minuten steeds gillen naar 2 minuutjes jammeren gegaan.

één jaar geleden

Hier hetzelfde, ook zo’n 2 maanden nu. Eerst aan toegegeven, ook omdat hij ziek was. Nu weer aan het oefenen! Wil hem niet laten huilen Wat wij doen is: Eerste paar dagen naast bedje zitten of staan en over ruggetje wrijven tot hij slaapt. Ook sussen en steeds zelfde zin zeggen (ga maar lekker slapen lieverd, ik hou van jou) Als dat goed gaat heel even aaien en daarna alleen hand op rug. Ook hierbij steeds zinnetje en sussen als hij jammert. Als dat goed gaat er alleen maar naast zitten zonder aanraking en nu zit ik bij de deur tot hij slaapt en hoef ik alleen maar paar keer zinnetje te zeggen en soms sussen. Volgende Stap is buiten kamertje. Dit duurt nu 2 weken