5 Reacties

8 maanden geleden

Mijn zoontje slaapt vaak nog wel tussen de middag. Dit varieert tussen 1 uurtje en 2,5 uur. Maar hij kan ook wel zonder een slaapje. Je kan proberen om vaker geen slaapje aan te bieden of het per dag aan te kijken. Hoelaat gaat hij naar bed als hij wel naar bed gaat? Anders misschien eerder naar bed zodat het 's avonds wel goed gaat

7 maanden geleden

Mijn zoontje heeft het wel nog echt nodig, die slaapt meestal tussen de 1,5 a 3 uur in de middag. Hij is ook in de middag echt niet te genieten als hij niet heeft geslapen. Ik zou vooral je kind hierin volgen. Wij waren vorig jaar bijvoorbeeld wel al heel snel over op maar één dutje. Toen hebben we ons zoontje er ook in gevolgd.

7 maanden geleden

Wij hebben hier ook drama met slapen😬 maar is meer het in slaap vallen... duurt lang mopperen dat ze eruit wil, maar niet slapen is eind van de middag echt niet te genieten. Ook savonds met naar bed brengen huilen en duurt het voordat ze in slaap valt

7 maanden geleden

Hier nog steeds een (lang) middagslaapje (meestal 2,5 uur en dan maken we haar vaak wakker, omdat ze anders sochtends vroeg is (voor 7 uur is bij ons vroeg 🙈) Ze heeft een paar weken geleden wel moeite gehad met het middagslaapje. Toen wou ze niet, ging ze alleen maar spelen in bed en sliep ze niet of pas na 1-1,5 uur en dan wilde de om half 4 nog lang niet wakker worden natuurlijk.. Dat was slaapregressie denk ik, dus dat zou het ook kunnen zijn bij jullie? Nu is het weer normaal hier :) Rond 13 uur naar bed tot 15.30 en dan savonds rond 19.30 naar bed tot 7.30/8.30

7 maanden geleden

Hier geen dutje meer vanaf 2 jaar. Toen ook een paar weken drama met middagslaapje en avond niet in slaap kunnen komen. Werkt voor ons heel goed, slaapt nu van 19u tot 07:00/07:30 soms nog later wakker. Eerste tijd wel wat vermoeide momenten op de dag maar nu houd die het heel goed vol tot de avond.