32 Reacties

één jaar geleden

Reactie op zeratje

Ikzelf ben van België dus bij jouw bedrijf waar je werkt zal het waarschijn ...
Er zit ook een vestiging in België. Ik geloof dat die in Brussel zit.

één jaar geleden

Ik ben vuilnisvrouw 3 dagen in de week. lekker buiten bezig. Sta achterop de wagen en op de afvalbrengpunten. doe daar nog veel verschillende werkzaamheden lekker veel variatie. en word nu opgeleid als vrachtwagen chauffeur dus straks nog meer werkzaamheden wat ik kan doen.

één jaar geleden

Docent tekenen en handvaardigheid in het voortgezet onderwijs. 4 dagen in de week. Beste baan die er voor mij is 🥰❤️ Kind gaat 3 dagen naar de opvang. Papa werkt ook 4 dagen. Gaat prima zo!

één jaar geleden

Reactie op hoogendoornS

Ik werk in de marketing, was nogal huiverig over alles maar nu ik dit bijna ...
Wat interessant wat doe je precies als ik vragen mag 😊

één jaar geleden

Reactie op to be

Wat interessant wat doe je precies als ik vragen mag 😊
Ik hou me vooral bezig met de coaching en begeleiden binnen ons bedrijf. Maar hebben meerdere functies in te vullen, ze kijken wel heel goed naar wat echt persoonlijk bij jou past en wat je leuk vind. Dus ben heel tevreden over deze manier van werken! 😊

één jaar geleden

Ik heb 6.5 jaar in een schoenen winkel geweest en heb afgelopen woensdag mijn laatste dag gehad hier. Ik was toe aan iets anders en ik ga nu werken als pedagogisch medewerker. Dit vind ik veel fijnere tijden etc. In de winkel was ik altijd pas tegen half 7 thuis. Tuurlijk als ik op t kdv sluit diensten draai heb ik dat ook maar dat is niet altijd zo. En ik hoef nu lekker nooit meer in het weekend te werken lekker tijd met mijn gezin.

één jaar geleden

Ik heb 6.5 jaar in een schoenen winkel geweest en heb afgelopen woensdag mi ...
Ugh, dat weekend werken vind ik echt het meest erge 😓 ik rij zelf op de (regio)taxi…

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Ugh, dat weekend werken vind ik echt het meest erge 😓 ik rij zelf op de (r ...
Jaa vonden wij nu met een kleine ook echt steeds erger worden en ben zoo blij als we straks gewoon weer meer tijd samen hebben als gezin 🥰

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Ugh, dat weekend werken vind ik echt het meest erge 😓 ik rij zelf op de (r ...
Ik ervaar dat niet zo erg haha. Werk om het weekend waarvan soms ook avonddienst vanaf 15:00. Ik vind het dan juist fijn dat ik door de weeks meer thuis ben. De weekenden dat ik werk is mijn man gewoon thuis. Dus ook minder oppas te regelen.

één jaar geleden

Reactie op !nathaliee

Ik ervaar dat niet zo erg haha. Werk om het weekend waarvan soms ook avondd ...
Dat is ook zeker waar. Alleen ik mis juist enorm tijd samen met het gezin 😅 En “alles” moet gepland worden in m’n vrije weekend, wat dus ook weer minder tijd met het gezin betekend 😓

één jaar geleden

Ik werk als teamleider in opleiding in een voedingsbedrijf... Hele dag bezig (fysiek ook maar niet al te zwaar), vriend brengt haar naar kinderopvang en ik haal haar op ☺️ vermoeiend wel, maar de dag gaat snel vooruit en je hebt veel sociaal contact