21 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben er één die je ook om kan klappen tot tafeltje met zitje. Maken er tot nu toe nog niet heel vaak gebruik van omdat ze er nog niet veilig zelf in kan staan. Ze kan namelijk van het plankje af stappen met haar voet. Als ik achter haar sta, gaat het goed en vindt ze super leuk!

één jaar geleden

Hier is de leertoren een groot succes. We kunnen niet zonder. Onze dochter van 14 maanden staat er graag op. Meerdere keren per dag. En het lukt haar met gemak om het een uur vol te houden. Ondertussen speelt ze aan het aanrecht of snoept ze al van de groenten

één jaar geleden

Reactie op Chk92

Hier is de leertoren een groot succes. We kunnen niet zonder. Onze dochter ...
Gelijk besteld 🤪

één jaar geleden

Wij hebben hem ook, ik ben er blij mee en ons zoontje ook 😍hij zit het liefst de hele dag in de keuken dus het is wel handig als ik hem af en toe er op kan zetten en mijn ding kan doen 😄

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Koken is een drama, want hij wilt er zo graag bij zijn, maar dat gaat dus niet heel makkelijk op het aanrecht 😅 ik denk dat ik er ook maar 1 ga aanschaffen, gezien de positieve berichten hier!

één jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Hier precies hetzelfde! Koken is een drama, want hij wilt er zo graag bij z ...
Haha ja hangt de hele tijd aan mn been. En met hem op me arm t vlees omdraaien is best lastig. 😅 hier komt hij vanmiddag binnen als t goed is dus ben benieuwd. Ook leuk als hij wat ouder is dan kunnen we samen cakejes bakken enzo 😝

één jaar geleden

Ik heb deze gemaakt en is groot succes: https://tussendromenenleven.be/2019/10/zelf-leertoren-maken-ikea-hack.html/

één jaar geleden

Reactie op Chk92

Hier is de leertoren een groot succes. We kunnen niet zonder. Onze dochter ...
Wat goed om te horen! Welke hebben jullie in huis als ik vragen mag? Lijkt me ook heel handig voor ons dochtertje van 13 maanden

één jaar geleden

Ik zit te denken om deze te kopen: Iemand ervaring met deze? https://www.pinkorblue.nl/tissi-leertoren-felix-grijs-a299774.html

één jaar geleden

Reactie op Dory86

Ik heb deze gemaakt en is groot succes: https://tussendromenenleven.be/2019 ...
Hier komen de spullen daarvoor vandaag binnen, ik denk dat ons zoontje het super leuk vindt!

één jaar geleden

Reactie op VD22

Wat goed om te horen! Welke hebben jullie in huis als ik vragen mag? Lijkt ...
Wij hebben de leertoren van Ette Tete. Die vonden we mooi verfijnd. Het oog wil ook wat 👌🤭. Tevens bevalt hij erg goed. De investering was het meer dan waard 😄

één jaar geleden

Reactie op Chk92

Wij hebben de leertoren van Ette Tete. Die vonden we mooi verfijnd. Het oog ...
Ah wat goed. Ik had die toevallig ook op het oog 😊 ik ga het bestellen. Benieuwd hoe ons dochtertje het zal vinden!

één jaar geleden

Haha ja hangt de hele tijd aan mn been. En met hem op me arm t vlees omdraa ...
Oh wat leuk!! Ik ben heel erg benieuwd🙏🙏

één jaar geleden

Helemaal blij in zn toren

één jaar geleden

Oooh kijk dat snoetje dan!! 🤩 wij kunnen er zondag 1 ophalen. Ben helemaal verkocht door alle positieve berichten haua

één jaar geleden

aaahhh leukk! 🥰🥰welke leertoren is dit?

één jaar geleden

Reactie op MarloesG32

aaahhh leukk! 🥰🥰welke leertoren is dit?
https://www.bol.com/nl/nl/p/springos-leertoren-montessori-leertoren-keukenhulp-keukentoren-leertoren-peuters-stabiel-zelfmontage/9300000132226294/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-141423183754-S-1678099672974-9300000132226294&gclid=Cj0KCQiAic6eBhCoARIsANlox87cX99RZojJakeLUO_YIYslH1zih1ft69NR6vqol5wLI63dskdgpMIaArniEALw_wcB Hele simpele een van de goedkoopste

één jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Oooh kijk dat snoetje dan!! 🤩 wij kunnen er zondag 1 ophalen. Ben helemaal ...
Jaa is toch geweldig dit ding. Hij mocht zelf zn handen wassen na t eten vond ie zo leuk 😂 (wel alles nat natuurlijk)

één jaar geleden

Net binnen! Ze vind het geweldig.. geen gehang meer aan mijn benen...

één jaar geleden

Reactie op Ieris

Net binnen! Ze vind het geweldig.. geen gehang meer aan mijn benen...
Wat schattig! 😊 welke leertoren is deze?