14 Reacties

één jaar geleden

Nou als ik jou verhaal lees zou ik nog even wachten met de tweede. Wij hebben een heel makkelijk kind die na 6 weken door sliep en na 6 maanden was ik weer zwanger. Ondanks dat ons kind zeer makkelijk is en ik vanuit huis werk valt me het zwanger zijn met een baby/dreumes zwaar. Als ik de keus nu opnieuw zou moeten maken dan had ik er meer tijd tussen gelaten. Ondanks dat ik erg blij ben dan er een tweede binnen drie weken geboren gaat worden.

één jaar geleden

Ja wat is wijsheid dat is toch voor iedereen anders, ik ben een bewust alleenstaande mama mijn dochtertje is van 21 november 2021 en ben nu 24+5 zwanger van mijn 2e kindje, ik werk fulltime als gastouder en had tussen de 10 en 11 weken alweer last van de bekkeninstabiliteit. Maar sla me er goed doorheen, De ene ervaring is de andere niet en een perfect moment is er nooit

één jaar geleden

Ik denk dat het perfecte moment nooit komt. Die van ons slaapt goed, dat maakt wel dat ik mij er sneller klaar voor voelde. De misselijkheid vond ik weer een hel. Nu in tweede trimester gaat dat beter. In het weekend deed mijn man veel zodat ik op bed kon liggen. De dagen alleen met mijn dreumes komt oma vaak helpen. En het voordeel van zo klein is dat hij nog 2 keer slaapt overdag en ik dus mee kan slapen. Soms alleen met hem lag ik op de bank en hield ik hem zoet met pakjes rozijntjes enzo. Dus ja het is pittig, maar als jouw kleine straks minder slaapt overdag lijkt het mij nog pittiger denk.

één jaar geleden