11 Reacties

één jaar geleden

Blijven waarschuwen en lekker samen genieten buiten. Onze dame kan ook niet afblijven van de viooltjes maakt niet uit waar we zijn. Nee is nee en dan gaat ze weer terug en geeft aan en wijst neee neee nee nee 😂 neem hem mee in je lekkere ochtendkoffie buiten laat hem lekker alles ontdekken. Je kan dit!

één jaar geleden

Misschien kun je een stukje van je tuin een vierkante meter bijv. Op offeren, want dan ‘zijn tuintje’ is. Op dit stukje mag hij ploeteren en zijn gang gaan. De rest niet. Zo kan hij toch ontdekken en behoudt jij hopelijk je bloemen 😂

één jaar geleden

Reactie op babygirlnovember

Blijven waarschuwen en lekker samen genieten buiten. Onze dame kan ook niet ...
Dankjewel! Het is al fijn om te horen dat andere dit ook ervaren.

één jaar geleden

Och het is zo vermoeiend.. Hier ook zo eentje die m'n geduld maar blijft testen. Alleen heeft hij het gemunt op de kat (dan had ik toch liever dat ie de plantjes in de tuin had gekozen om zich op uit te leven 😂 ). Blijven herhalen en consequent zijn, tot het je neus uitkomt. En idd iets van een stukje tuin geven om zich in uit te leven. Of een zandbak misschien, als ie die nog niet heeft 😬

één jaar geleden

https://www.vidaxl.nl/e/vidaxl-hondenren-met-12-panelen-80x60-cm-staal-zwart/8718475596479.html?utm_source=vidaxl_vergelijk&utm_medium=price_comparison&utm_campaign=nl_webshop&utm_term=8718475596479&utm_content=Hondenbenodigdheden&tduid=a1ab205cfcfa84514ab76726f47e8d22 Is dit nog een idee voor je? 😅

één jaar geleden

Hier begon hij ook aarde uit de tuin te halen. Blijkt dat hij zand gewoon helemaal geweldig vindt. Een paar weken terug heel de dag in de zandbak gespeeld op de opvang, meneer zag pikzwart 😂 helemaal in zijn haar ook, blijkbaar gooit hij er continue mee. Dus toen maar een zandbak gehaald voor in de achtertuin. Soms zit hij nog steeds tussen de plantjes te wroeten, maar wel al een stuk minder. En zit te denken aan een robotstofzuiger want binnen is het nu ook dagelijks een zandbak 😬

één jaar geleden

Mijn zoontje zat ook steeds in de grond te wroeten. We hebben nu een zandbak en dat helpt tot op heden. Hij gaat nu in zijn zandbak zitten en het zand eruit gooien.. blijft hij wel een stuk schoner van. Ze zijn lekker aan het ontdekken inderdaad.

één jaar geleden

Reactie op Linds1990

Hier begon hij ook aarde uit de tuin te halen. Blijkt dat hij zand gewoon h ...
Een robotstofzuiger, ik zeg doen!! Ik stofzuig nu 1 keer per week zelf en alle andere dagen gaat de robotstofzuiger aan. Zo fijn ding om te hebben!!

één jaar geleden

Hier was een zandbak ook de redding, gewoon zo’n oldschool schelp, zakje speelzand, emmertje, schepje en wat vormpjes en meneer is echt een hele poos zoet! Schelp is ook handig omdat ik die kan verslepen en hij zo altijd in de schaduw kan spelen. Ik kon zelf afgelopen weekend wárme koffie in de zon drinken terwijl hij speelde👌

één jaar geleden

Heel herkenbaar!! En met de kiezelsteentjes... eigenlijk alles🤯 Wij hebben een zandbak, watertafel en mijn man heeft een kleine moddertafel gemaakt. Daarnaast ook een schommel, glijbaan en loopfiets. De kleine vermaakt zich een hele middag of ochtend in de tuin. En heel soms nog naar het zwarte zand, plantjes of de steentjes, maar bijna niet meer! En idd volhouden. Blijven waarschuwen. Mijn geduld is soms ook ver te zoeken hoor. Wie weet heb je leuke ideeën

één jaar geleden

Onze zoon vind zand ook heel leuk. Gelukkig is onze tuin nog een project, waar we nu nog niks op onkruid na in hebben staan. Mijn man heeft pas wel zelf een zandbak gemaakt en daar speelt hij heel graag in. Nu moeten we wel elke keer douchen als hij de dag buiten gespeelt heeft.