12 Reacties

één jaar geleden

Kan je het niet nog wat meer aanlengen? De max ligt inderdaad bij 300ml.. maar iets meer zal denk ik niet erg zijn.. Of de middagfles eraf?

één jaar geleden

In principe hoeven ze toch maar 300ml zuivel binnen te krijgen? Ons zoontje krijgt in de ochtend en middag een flesje van 120cc en 's avonds voor het slapen 60cc. Voor de rest krijgt hij water. Zelf zou ik niet zo snel voor limonade al dan niet met of zonder suiker voor kiezen, dan liever water of thee. Is het mogelijk om hem op een andere manier te troosten ipv met melk?

één jaar geleden

Wij doen vaak melk mengen met warme rooibos thee en dat vind onze meid heerlijk wellicht is dat een optie voor jullie?

VRIEND

één jaar geleden

Hier hetzelfde, maar dan met bv. Ben benieuwd.

één jaar geleden

Reactie op MommyOfOne21

In principe hoeven ze toch maar 300ml zuivel binnen te krijgen? Ons zoontje ...
Ja precies ik wil daarom ook niet over de 300ml gaan, maar niets lijkt tot nu toe een oplossing

één jaar geleden

Kan je het niet nog wat meer aanlengen? De max ligt inderdaad bij 300ml.. m ...
Dit hebben we ook geprobeerd, middagdles eraf en ook aanleggen maar dan lijkt t helemaal alsof hij het in de nacht wil inhalen

één jaar geleden

Reactie op VSXBZ

Dit hebben we ook geprobeerd, middagdles eraf en ook aanleggen maar dan lij ...
Denk wel dat we dit nog eens opnieuw moeten proberen met die middagfles..

één jaar geleden

Reactie op SBLM

Wij doen vaak melk mengen met warme rooibos thee en dat vind onze meid heer ...
Gaan we eens proberen thanks!

één jaar geleden

Wij geven een fles cafeïnevrije thee en lengen de melk aan met water (100ml water, 75ml melk)

één jaar geleden

Reactie op VSXBZ

Gaan we eens proberen thanks!
Ben erg benieuwd hoe hij het vind. Laat je het nog even weten? Rooibosthee is cafeïne vrij, daarom kiezen we daarvoor

één jaar geleden

Misschien is het ook gewenning ? Helpt een beetje melk ook niet ? Hier helpt het ook als hij smiddags n doosje rozijntjes krijgt is hier lang mee aan t rommelen aan de tafel 😋 In de ochtend kun je ook maar 90 cc melk geven en gelijk een boterham erachteraan. Het valt mij ook al een tijd op dat goed slapen niks met voeding te maken heeft. Fases gehad dat hij zn hele maaltijd overslaat en net zo lang slaapt als wanneer hij goed eet.

één jaar geleden

Misschien is het ook gewenning ? Helpt een beetje melk ook niet ? Hier help ...
Zou zeker zo kunnen zijn, dankje voor je tips! We gaan vrijdag even beginnen als we vrij zijn, om dingen anders te doen