8 Reacties

één jaar geleden

Het is niet erg. Hier ook een kind dat soms ineens nog een klein flesje wil. En dan is dat ook zo weer over en slaapt hij weer nachten door.

één jaar geleden

Ik persoonlijk zou proberen te vermijden dat je kindje aan nachtvoedingen gaat wennen. Maar ik weet verder de situatie ook niet...

één jaar geleden

Waarom niet. Doorslapen verleren ze niet kan zijn dat ze er soms behoefte aan hebben. Mijn zoontje krijgt ook nog wel eens een flesje in de nacht en dan vraagt hij er weer een paar weken niet om. Moet wel zeggen dat hij na een flesje meteen in slaap valt hij blij ik blij kunnen we beide weer verder slapen

één jaar geleden

Hmm ja ik dacht misschien is het geen goede slaapassociatie...

één jaar geleden

Dochtertje van 13 maanden komt nog elke nacht. Heb vanalles geprobeerd. Maar heeft graag nog een flesje deze is 90 ml met 1 schep groeimelk

één jaar geleden

Bij ons ook eens in de zoveel tijd krijgt hij in de nacht weer een flesje. We proberen het altijd eerst met een flesje water soms lukt het hem om verder te slapen en soms niet. Als het niet lukt dan maak ik een gewone fles van 150 + 3 en daar drinkt hij vaak niet eens alles van op.

één jaar geleden

Denk niet dat het heel erg is hoor. Al moet ik zeggen dat als mijn zoontje snachts wakker word ruik ik even om een hoekje of hij niet gepoept heeft en anders negeer ik hem gewoon en valt hij snel weer in slaap. Als hij toch blijft huilen zou ik wel even uitsluiten of hij niet ziek of iets is.

één jaar geleden

Denk niet dat het heel erg is hoor. Al moet ik zeggen dat als mijn zoontje ...
Ja zo doen wij het ook 🙈