13 Reacties
één jaar geleden
Ja hoor. Onze familie woont ver weg. Zometeen 2 kinderen in 15 maanden tijd. Zeker pittig en soms mis ik echt wel een moeder of tante in de buurt om even een kind te droppen maar het is niet anders. Ook die lastige momenten gaan voorbij😉
één jaar geleden
Hier wel bezig voor een tweede kindje. Mijn familie woont aan de andere kant van het land en bij mijn schoonfamilie werkt iedereen fulltime. Gelukkig verdient mijn man genoeg zodat ik fulltime mama ben en er helemaal voor mijn zoon kan zijn.
één jaar geleden
Het ligt eraan wat je zelf wilt en kan, dat bepaalt of jij het haalbaar vindt. Ik ben alleenstaande moeder van drie kinderen, mijn familie woont niet in de buurt. Wat mij betreft prima haalbaar🤷♀️
één jaar geleden
Hoezo niet? :)
Wat zou er echt anders zijn dan bij 1 kindje?
Hier ook de familie op minimaal een uur rijden. Geen wens (nog) voor een tweede, maar ook doordat we echt te klein wonen daarvoor.
Qua oppas lijkt het me handig soms, maar ik vind het nu ook fijn dat er niet zo veel bemoeienis is 😛
Heb ook niet veel behoefte aan oppas, want de tijd die ik heb met m’n dochter, wil ik ook niet missen 😛
één jaar geleden
Reactie op Pien1987
Fulltime mama zijn is ook wel iets wat ik soms overweeg. Maar dan heb je du ...
Geen kdv en psz weet ik nog niet. Daar mag hij pas heen als hij 2 jaar is, dus dat duurt nog ruim een half jaar. Ik heb wel gewerkt en dat hij naar de kdv ging, maar omdat hij telkens ziek was hebben we ervoor gekozen dat ik thuis blijf. Hij was echt wel 1x in de 2 weken ziek. Ik moest telkens naar huis (want natuurlijk geen familie in de buurt) en dat kon niet meer. Uiteindelijk is mijn contract ook niet verlengt mede hierdoor.
Ik vind het heerlijk om mama te zijn, al is het wel lastig met activiteiten verzinnen soms haha.
één jaar geleden
Wij gaan in september voor een tweede (ICSI traject vandaar september). Ik doe ook alles zonder familie en ouders (moeder is 2 weken na de geboorte overleden).
1 keer heeft mijn nicht opgepast (logeren)
Ik ben fulltime moeder en huisvrouw dat scheelt ook wel. Ik denk zeker dat het haalbaar. Mijn man en ik zitten op 1 lijn en dat werkt prima verder!
één jaar geleden
Reactie op Pien1987
En jij ziet er nog vrolijk en fit uit op de foto's! Nou dan ga ik er missch ...
Haha dank je! Na anderhalf jaar gebroken nachten, voel ik me niet altijd topfit hoor. Maar ben er nog steeds heel blij mee😊