7 Reacties

茅茅n jaar geleden

Jep, ik voel ook het litteken waar ik geknipt ben helaas best behoorlijk. Zit er over te denken dat toch een keer na te laten kijken

茅茅n jaar geleden

Reactie op SdG

Jep, ik voel ook het litteken waar ik geknipt ben helaas best behoorlijk. ...
Het lijkt voor mij denk ik alsof ik minder gevoel heb beneden, heb er geen pijn van. Maar het lijkt ook stugger, of droger oid. Kan het moeilijk beschrijven

茅茅n jaar geleden

Ja ik denk zeker dat dit kan. Ik heb ook veel minder gevoel/controle over mn vagina. Heb wel het idee dat het iets 'beter' aan het worden is. Littekens duren best lang om te herstellen en nog langer om weer soepel te worden. Ik heb gelezen dat het masseren van je litteken zou kunnen helpen.

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Ik voel het af en toe ook nog steeds towns de seks. Leidt een beetje af dan, maar is niet echt pijnlijk. Ik had een klein scheurtje met hechting.

茅茅n jaar geleden

Ik had een 2e graads scheur die ze gehecht hebben. Ik voel het litteken ook nog steeds, het is niet meer pijnlijk, maar wel aanwezig.

茅茅n jaar geleden

Ik ben geholpen aan mn litteken. Ik had nog gruwelijk veel pijn er aan. Er bleken zenuwknobbeltjes in mn litteken te zijn gaan zitten. Na 4 behandelingen op de pijnpoli ben ik verlost van de pijn en kan ik overal weer van genieten! Zo dankbaar en blij dat ik dit voor mezelf heb gedaan

茅茅n jaar geleden

Ik ben geholpen aan mn litteken. Ik had nog gruwelijk veel pijn er aan. Er ...
Ik was trouwens ingeknipt ook voor de dames die het willen weten.