23 Reacties

2 jaar geleden

Hahaha grappig topic. Hier inderdaad ook in het blad van de kinderstoel happen/sabbelen. Als die zit buigt die zich naar de zijkant en kijkt die op ze kop 🤣 dan doe ik hem na, dan moet die lachen. Oja hij danst alleen op de muziek van Emma Heesters 😅🤣 denk dat die een voorkeur heeft voor blonde dames 🤣🤣

2 jaar geleden

Ons kind gromt en drukt zichzelf dan naar achter in zijn stoel waardoor er een soort dropjesgezicht ontstaat met onderkin. Heel kort en snel achter elkaar. Ziet er zo debiel uit😂

2 jaar geleden

Mijn baby trok een paar maanden geleden aan haar eigen vinger en liet toen een scheet. Vond ik echt hilaaaaarisch

2 jaar geleden

Ons zoontje maakt heel veel hele gekke geluidjes. Hij gilt bijvoorbeeld, maar echt keihard en de hele tijd! Wel van plezier:D Maar hij kan ook een soort grunt geluiden maken, heel laag uit zijn keel. We lachen veel om hem:)

2 jaar geleden

Leuk topic😁! Alle baby’s hebben wel wat. De mijne die heeft wel van die ondeugende streken die hij van tijd tot tijd uithaalt… zoals de plantjes die in de tuin staan uit de grond trekken “mama helpen” … nou dan blijft er niets meer over van de tuin. Of alle laden in huis open trekken. Opa leerde hem tissues scheuren en soms kun je sporen van tissues in huis vinden 😩heel vervelend maar ergens ben ik ook heel trots op hem. Omdat hij dat nu al heel goed kan🤗🤭. Ja hij is echt een kleine mannetje hoor. Als hij me ziet dan “huilt” hij zogenaamd en als ik hem op tilt lacht ie gelijk. Als hij zijn favoriete deuntje hoort dan schiet hij bijna de lucht in 😁. Ja hij kan er echt wat van. Héél fanatiek en expressie als mama en ook heel serieus als papa want iedereen die hem groet of aardig tegen hem praat kijkt hij heel serieus aan. Poker face 🫥. Mijn jongetje… ik geniet er elke dag van🥹

2 jaar geleden

Madam hierzo heeft al onderbroeken lol want als ze weer eens een dikke scheet laat moet ze altijd heel hard lachen 🤣 Stiekem haar spreidbroek lostrekken. Elke keer weer helemaal geobsedeerd zijn door mijn halsketting alsof ze m nog nooit gezien heeft. Ze speelt er elke dag even mee als ze gevoed word of opgetild word of gewoon bij mij op schoot aan het spelen is.

VRIEND

2 jaar geleden

Madam hierzo heeft al onderbroeken lol want als ze weer eens een dikke sche ...
Bij mij is de halsketting gebruikt als een soort halsband om zich aan op te trekken. Heb van de week dan ook een nieuwe moeten kopen omdat deze het eindelijk begeven had.

VRIEND

2 jaar geleden

Ik kreeg een stevige (tikkie pijnlijke, maar wel fijn) nek en schouder massage van mijn man, terwijl onze kleine toekeek vanuit de box. Hij kon blijkbaar aan me zien dat het wat pijnlijk was, want opeens begint hij te huilen! Wat een schatje! Snel samen laten weten dat alles goed was en dat papa mama niet bedoeld pijn aan het doen was. Was hem laatst aan het verschonen met z'n voetjes in de lucht. Begint hij opeens zich op te trekken waardoor z'n kontje op en neer wipt. Heb amper hoeven vegen tijdens het afvegen!

2 jaar geleden

Hier moeten we misschien een naamsverandering door gaan voeren.. gezien zijn obsessie met voeten 🤣

2 jaar geleden

Mijn zoontje doet alsof hij niest. Dan blaast hij lucht door zijn neus, knijpt zijn ogen dicht en maakt er een soort geluidje bij 😂

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Bij mij is de halsketting gebruikt als een soort halsband om zich aan op te ...
Ohneee hahah ik heb haar geleerd dat ze wel met de ketting mag spelen/ friemelen. Trekken en in de mond stoppen mag niet. 🤭 Halsketting is van mijn oma geweest dus ben er vrij zuinig op 😊

VRIEND

2 jaar geleden

Als de kleine lekker ontspannen op mijn man ligt, begint hij langzaam haartjes te trekken uit zijn arm of borst... Zo schattig en pijnlijk om te zien!

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Als de kleine lekker ontspannen op mijn man ligt, begint hij langzaam haart ...
Ooohw bij mijn vader zijn z’n borstharen ook altijd de pineut 😅😅😅

2 jaar geleden

Nephoesten en lachen om de aandacht te trekken, en als je het dan terug doet, gaat hij er ook nog echt hard bij lachen 😂

2 jaar geleden

Reactie op IreenK

Hier moeten we misschien een naamsverandering door gaan voeren.. gezien zij ...
Haha schattig zeg.. Bij ons is de grote teen een succes met of zonder sokken. Hij wil ook nog bijten🤦

2 jaar geleden

Als ik muziek aan heb begint mijn dochter breeduit te lachen en wiegt heen en weer. De gekke bekken die ze af en toe trekken, dan rol je toch van je stoel van het lachen. Welke ouder is nu niet trots op zijn eigen kind? Heerlijk topic by the way!!

2 jaar geleden

Meneer heeft ondekt dat hij bubbels kan blazen in water tijdens het drinken uit een beker. En we moesten ontzettend hard lachen de eerste keer, dus doet meneer het nu telkens weer 🤣🤣.

VRIEND

2 jaar geleden

Die kleine deugniet had een wasbare zoogkompres gevonden en op z'n hoofdje gezet! Shalom!

2 jaar geleden

Hij vindt het geweldig om alles op zijn kop te zien 😂

2 jaar geleden

Mijn Zoontje trekt gekke bekken naar mensen die langs komen en begint dan daarna zelf heel hard te lachen🤣 Hij eet met heel veel hmmmm geluidjes en als hij iets op zijn tafelblad laat vallen tijdens het eten dan likt hij het er vanaf