23 Reacties

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Afgelopen week kwamen op het speelplein een paar meisjes voorbij op skeelers met wapperende rokjes. De kleine wandelt er opaf, pakt met 2 handjes een rok vast en trekt hem "whieieie" omhoog om eronder te kijken. Het andere meisje moet zo hard lachen dat zij direct daarna de klos is... Oeps... Hij heeft een klein speeldoosje met best lange melodietjes en gekke geluidjes. Uit een knuffel, maar hij gebruikt hem eerder als jukebox. E茅n van deze melodietjes is een over de top wonderland achtig opzwepend muziekje. Dat hij opzette net op het moment dat hij aan een borstvoeding begon. Dat was de meest epische voeding die ik ooit gegeven heb!

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Het was opeens even stilletjes dus ik check toch even de trap en ik zie nog net zijn beentjes de laatste traptrede op kruipen... Dat heeft hij eng snel gedaan! Voor het eerst zelfstandig de trap beklommen. We hebben hem geloofd en berispt. Hij had de slang van de pomp tussen zijn benen en slingerde die rond. "Wieieieie!"

茅茅n jaar geleden

Hier een kleine die heel goed is in nep lachen. Dan doet ze iets en gaat ze uit t niks ineens keihard neplachen. Ook lachen om scheetjes en dan heel hard poepescheet roepen is ook een ding geworden. Net in de kinderboerderij: Nola wijst naar de kont van een geit en zegt mama poep. Mama poep. Mama poep. Hahahah ik lach natuurlijk helemaal dubbel en andere ouders om me heen ook. Ja lieverd daar doet de geit mee poepen hahaha. Oh en tegen iedereen "hallo meneer" zeggen. Ook als het een mevrouw of een kindje is. 馃槀 Heel grappig ik zeg dan altijd wel nu mag je halo mevrouw zeggen of hallo kindje want dat is geen meneer. Maar moet altijd zo om haar lachen nu ze steeds beter gaat praten