8 Reacties

8 maanden geleden

Hier goede ervaring mee.. maar wij hebben wel iemand die gek is op slapen... En het ook heerlijk vind om in bed te blijven liggen/chillen. Hier slaapt hij er al ruim 9 maand in... Nooit problemen mee gehad... Wij hebben wel voor de zekerheid de klink van de deur omhoog gezet, alleen heeft hij nooit een poging gedaan om de deur open te doen... Ook hebben we natuurlijk een traphekje voor de trap. Voordeel is dat als het moet ik erbij kan gaan liggen.. alleen elke keer wanneer ik het probeer moet ik er van hem uit 馃槄

7 maanden geleden

Reactie op T6543

Hier goede ervaring mee.. maar wij hebben wel iemand die gek is op slapen.. ...
Van waar heb jij je bed gekocht we zijn al een tijdje aan je zoeken naar eentje die met matras is en eentje die toch breed genoeg is want heb eentje die nog niet doorslaapt en dat we hem bij ons moeten en zo wil ik dan af en toe bij hem liggen als hij wakker word en als hij terug slaapt in me eigen bed kruipen

7 maanden geleden

Reactie op sarahmiakhel

Van waar heb jij je bed gekocht we zijn al een tijdje aan je zoeken naar ee ...
wij hebben deze https://www.premiumxl24.nl/en-casa-kinderbed-knatten-met-uitvalbeveiliging-90x200-cm-houtkleurig?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA_OetBhAtEiwAPTeQZ2VS52xIoFNtVX1mAHvihwesT2T5u7gtOJ_udkTig88VB3BupH3S7xoCLuMQAvD_BwE volgens mij hebben wij het matras wel ergens anders besteld maar kon ook gewoon hier. geen idee wat onze reden daarbij was. toevallig sinds kort slaapt hij ook met een dekbed en dat is ook een succes. dit zorgt er ook voor dat hij beter blijft liggen

7 maanden geleden

wij hebben een 1persoonsbed met uitval bescherming. het bed Jip van beterbed. Mn zoontje is super trots en slaapt er goed in komt er zelf nooit uit wacht altijd op ons

7 maanden geleden

Wij zijn sinds begin januari over op een peuterbed, die we tweedehands binnen de familie hebben kunnen overnemen. Hij kan er zelf uit, maar doet dat niet, hij wacht altijd totdat 茅茅n van ons hem haalt. Hij was zijn ledikant niet per se zat, maar over een maand komt de tweede, die in het ledikant moet. Dus we wilde hem al wat eerder aan zijn nieuwe kamer en bed laten wennen.

7 maanden geleden

Reactie op jipzz

wij hebben een 1persoonsbed met uitval bescherming. het bed Jip van beterbe ...
Hoe oud is je zoontje? En wanneer heb je die stap gezet? 鈽猴笍

7 maanden geleden

Wij zijn sinds begin januari over op een peuterbed, die we tweedehands binn ...
Maar hoe geweldig 馃槏

7 maanden geleden

Reactie op Aster86

Hoe oud is je zoontje? En wanneer heb je die stap gezet? 鈽猴笍
in november 2 geworden. Ik heb eerst rond zn 2de verjaardag het ledikant open gemaakt. en hij slaapt nu sinds 2 weken in het grote bed.