6 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik volg even, ik ben ik november 2021 bevallen van mijn eerste dochter en maart 2023 van mijn tweede dochter. Ik verlies bij iedere stap die ik zet een pluk haar onderhand. Hopelijk vinden we de gouden tip 馃

茅茅n jaar geleden

Ik ben ook in nov 21 bevallen. En nu zwanger van de tweede. En mega veel haaruitval. Weet ook niet wat ik er tegen kan doen 馃槱.

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Ook benieuwd. November 2021 en juni 2023 bevallen. Er blijft niks meer over.馃槹

茅茅n jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Ook benieuwd. November 2021 en juni 2023 bevallen. Er blijft niks meer over ...
Wat leuk, ik precies dezelfde maanden 馃槉

茅茅n jaar geleden

Omg hou maar op. Ik ook 2 zwangerschappen in 2 jaar tijd en durf bijna mn haar niet meer te kammen. Als ik alleen al met mn hand over mn haar veeg komen er haren mee uit, en ik vind ze overal. In en op mn kleding, in het huis, op de kids, gelukkig nog niet in het eten馃ぃ. Om dan niet te beginnen over de hoeveelheid die eruit komt wanneer ik het kam of na het douchen bijv. Snap niet dat ik nog haar op mn hoofd heb 馃懡

茅茅n jaar geleden

Ik heb het nu in mijn tweede zwangerschap ook al heel erg en weet dat het na de zwangerschap nog erger is. Ik hoop dat het mee gaat vallen, maar als er tips zijn hoor ik het ook graag! Mijn haar was wel een periode ook echt minder fijn en merkte wel toen ik er weer een stuk af liet knippen het weer gezonder was, maar dat helpt niet tegen de haaruitval, dat blijft even veel jammer genoeg.