37 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Kimchar

Precies dit, daaaag conditie:,) had zo me beste gedaan haha
Haha echt he, Fitbit heeft wat dat betreft echt de plak mis geslagen!

3 jaar geleden

Reactie op mamabeer86

Hier ook 😊 had al een beetje schrik dat ie niet meer verder steeg maar als ...
Ja! Ik weet precies wat je bedoelt. Bij mij is de hartslag nu gedaald naar 71 en gelijk schieten er allerlei doemscenario's in m'n hoofd. Dus beter niet te vaak kijken op de app en vertrouwen proberen te hebben in je eigen lichaam.

3 jaar geleden

Zijn er hier nog meer dames die nog steeds hun hartslag in rust bijhouden via een fitbit oid? Ik heb er de afgelopen weken eigenlijk nauwelijks naar gekeken, het lag gemiddeld zo’n 10-15 slagen hoger dan normaal en dat varieerde wel een beetje per dag. Paar weken geleden schoot ie opeens nog wat hoger, toen dacht ik: wow, we gaan richting de 90 😳 hoelang gaat dit nog door. Maar sinds een paar dagen is m’n hartslag aan hart zakken. We zitten alweer onder de 80 en ik vroeg me af of hier een verklaring voor is. Ben nu 35 weken zwanger, alles gaat goed en de baby is al zo goed als helemaal ingedaald, daardoor heb ik meer lucht, kan het daarmee te maken hebben? Nu is m’n verlof ook net begonnen dus misschien minder stress? Al ervaar ik dat helemaal niet (geen stress qua werk of wat dan ook) ik ben benieuwd hoe het bij jullie is!! 😄

3 jaar geleden

Reactie op Mienie86

Zijn er hier nog meer dames die nog steeds hun hartslag in rust bijhouden v ...
Mijn hartslag in rust is ook iets gedaald sinds mijn verlof (ongeveer van 83 naar 78-79). Ik denk dat de rust en bij mij ook het indalen daar een verklaring voor is. Anders weet ik het ook niet 😅

3 jaar geleden

Reactie op Mienie86

Ik heb een bloeddrukmeter en ik meet elke dag mijn bloeddruk en pols. Op de dag is het soms zo verschillend. Ik heb zelfs een pols gehad van 101 !!! Ik schrok wel. Soms zit ie rond de 90 en soms rond de 74. Dus echt verschillend. Mijn bloeddruk is thuis op zijn hoogst 123/89 geweest. Maar meestal rond de 100 - 110 en onderdruk 68 - 84. Maar ik denk een beetje stress of niet lekker voelen, mijn hartslag al flink omhoog gooit. Ik ben blij dat ik het thuis bij kan houden.

3 jaar geleden

Reactie op Mienie86

Jeps, hier ook een lichte daling van boven de 80 naar 78. Als ik naar de grafiek kijk ligt het gemiddeld sowieso nog steeds veel hoger dan m'n rusthartslag voor de zwangerschap. Misschien komt het omdat de baby nu meer 'af' is? Dat je lichaam een mini stapje terug kan doen van het al geleverde harde werk. Ik roep maar wat hoor 😅

3 jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Jeps, hier ook een lichte daling van boven de 80 naar 78. Als ik naar de gr ...
Ja zoiets dacht ik misschien ook! Maar als ik op internet een beetje zoek dan vind ik er helemaal niks over, vandaar dat ik het hier maar even ging vragen 😅

3 jaar geleden

Ik blijf het een gemiste kans vinden dat fitbit geen instelling heeft voor zwangerschap en je hier wat extra info over krijgt. Ik betaal zelfs extra. Blijven mannelijke techneuten, die appbouwers 🙃

3 jaar geleden

Ik blijf het een gemiste kans vinden dat fitbit geen instelling heeft voor ...
Precies! Ik heb de afgelopen maanden vrij weinig aan m'n fitbit gehad, want het ding blijft zeggen dat m'n conditie verslechterd is dankzij die hogere rusthartslag. Een zwangerschapsmodus zou een goudmijntje zijn hoor. En dan aanvullen met een zwangerschapskalender met groei van je kindje (en de mama) per week, tips en trucs, speciale yoga of fitlessen voor zwangeren enz enz. De mogelijkheden zijn oneindig en ze worden gewoon niet benut. Eeuwig zonde!

3 jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Precies! Ik heb de afgelopen maanden vrij weinig aan m'n fitbit gehad, want ...
absoluut! Helemaal mee eens. Ik hou echt can mijn fitbit en al mijn data volgen, zou met liefde extra betalen voor zo’n functie!

3 jaar geleden

absoluut! Helemaal mee eens. Ik hou echt can mijn fitbit en al mijn data vo ...
Je kan suggesties doen voor nieuwe features via deze site 😊 De developers kiezen de features waar het meest op gestemd is! Ik zou zeggen… zet hem op de lijst 😊 https://community.fitbit.com/t5/Feature-Suggestions/idb-p/features

3 jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Precies! Ik heb de afgelopen maanden vrij weinig aan m'n fitbit gehad, want ...
Ja helemaal mee eens. Nu is er volgens mij geen enkele tracker met een zwangerschapsfunctie. Apple Watch ook niet, misschien is het te complex of willen ze hun handen er niet aan branden? Bij mij is m’n hartslag in rust inmiddels weer gedaald en gaan we richting de ‘oude waarden’ 😳 ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als straks de eerste weeen beginnen 😅

3 jaar geleden

Reactie op Mienie86

Ja helemaal mee eens. Nu is er volgens mij geen enkele tracker met een zwan ...
Ik geloof dat er wel een sport horloge is die deze stand heeft maar dat is ook weer anders natuurlijk. Ik heb net even gecheckt en zit echt nog 10 a 15 slagen per minuut hoger dan voor mijn zwangerschap. Ben super nieuwsgierig hoe dat straks gaat zijn inderdaad!

3 jaar geleden

Ben nu 39+4 weken zwanger en mijn rust hartslag daalt steeds verder. Vandaag zelfs naar 57 slapen per minuut gemiddeld dat is bijna net zo laag als voor mijn zwangerschap. Toch gek want je lichaam is nog druk aan het werk zou je zeggen.. 2 maanden terug was hij nog 73 slagen gemiddeld

3 jaar geleden

Reactie op Jana21

Ben nu 39+4 weken zwanger en mijn rust hartslag daalt steeds verder. Vandaa ...
Ik had dat ook de laatste weken van m’n zwangerschap. Ben inmiddels afgelopen dinsdag bevallen en tot die tijd daalde hij steeds verder. Inmiddels door alle gekte en drukte en al het nieuws (oh, wat ben ik verliefd op m’n mooie poppetje) heb ik m’n Fitbit al een paar dagen niet meer opgeladen dus ik weet niet wat de stand van zaken nu is ☺️ Wellicht is het bij jou dus ook een teken dat de bevalling eraan zit te komen 😬

3 jaar geleden

Reactie op Mienie86

Ik had dat ook de laatste weken van m’n zwangerschap. Ben inmiddels afgelop ...
Oooh ik hoop het zo haha maar vooralsnog geen voortekenen van een eventuele bevalling 🤭