2 Reacties

één jaar geleden

Hi! Wij hebben dit ook inderdaad. Ons meisje was laatst 07:00 wakker en om 09:30 uur weer moe en heeft toen geslapen tot 11:30 uur. Ze had dit later in de week weer. Ik vind het ook gekkig. Mijn zus zei dat haar dochtertje (nu 3) het op die leeftijd ook. Sindsdien maak ik me minder zorgen. Ze verbruiken gewoon veel energie.

één jaar geleden

Bij ons ook wisselende dagen de afgelopen weken 🙋‍♀️. Ik maak me er niet teveel zorgen over en probeer mee te gaan in wat ze wel wil (op de bank onder een deken met haar pop zitten, boekjes lezen... Van het rustigere lijkt ze dan toch iets of wat te genieten). Ik steek het op de ontwikkeling waar ze in zit: ze is enorm haar woordenschat aan het uitbreiden, ze wil op het potje leren gaan maar omwille van omstandigheden zal ze nog even moeten wachten op mij 😅, en de "ik ben twee en ik zeg nee"-fase lijkt ze ook in te rollen, dus wss ook meer besef van eigen persoonlijkheid en mogelijkheid tot inspraak... Ik zou ook moe zijn denk ik dan 🤭. Misschien is jouw zoontje ook wel heel erg aan het groeien?