9 Reacties

3 jaar geleden

Onze zoon heet aquilino is Spaans en stamt af van adelaar 🦅 de naam. Veder heb ik de naam ook nooit eerder gehoord.

3 jaar geleden

- Otis - Marley - Lúa (vind ik zelf ook een hele leuke naam!) - Lowen (als ik zulke namen kon geven, was dit ‘m sowieso geworden voor mn zoontje😂) - Jonathan (op zn engels uitspreken) Hopelijk heb ik je en beetje kunnen helpen! Succes verder☺️

3 jaar geleden

Charlie Bradley Bentley

3 jaar geleden

Silas / Wilco / Flinn / Fender

3 jaar geleden

Nolan Aiden Flynn Miles Bryce Dion Onze naam staat hier ook tussen 🥰

3 jaar geleden

Ik volg mee! Wij hebben ook nog steeds geen naam voor ons kereltje. Mijn partner heeft wel een naam die hij helemaal geweldig vind maar die vind ik zelf dan weer niet zo.. hier het rijtje misschiens die we tot dusver hebben inc de naam die mijn partner helemaal geweldig vind; Odin Skailen Thoren Vidar Vygo Misschien heb je er wat aan, succes!

3 jaar geleden

Jongensnamen vonden wij ook heel lastig! Uiteindelijk was er wel een naam waar wij beide telkens op terug kwamen, dus waarschijnlijk hebben wij een naam! Of we moeten nog iets anders tegen gaan komen dat we leuker vinden, maar je stopt toch meer met kijken als je denkt iets te hebben! Wij wilde ook een meer bijzondere naam, die ook internationaal kon. Mijn wilde ook dat het niet afgekort ging worden naar een koosnaampje en je het wel schrijft zoals je het zegt.

2 maanden geleden

Hee! Hier ook wanhopig op zoek. Wat is het uiteindelijk geworden bij jou?

2 maanden geleden

David