3 Reacties

één jaar geleden

Kan ook nachtmerries (nightterrors) zijn. Heeft die van ons ook. Even uit bedje halen. Als hij dan een lampje ziet, wordt hij wakker en kan hij daarna weer rustig gaan slapen.

één jaar geleden

Hier precies het zelfde verhaal! Slaapt savonds goed in maar wordt dan ook rond 23.00 wakker en dan ook weer snachts. Het is hier al 3 maanden aan de gang ik zal indd niet toegeven om bij je in bed te nemen want dat word echt een gewenning en alleen maar nog moeilijker om dan weer in eigen bed aan te leren en werd alleen maar nog erger met huilen snachts omdat ze zo gewend was om bij ons te slapen. Ik weet niet of je zoontje nog een fles krijg savonds maar bij ons dochter hielp het om haar savonds flesje in bed te geven dan viel ze rustig inslaap en als ze dan savonds of snachts weer wakker werd huilen een tijd afspreken met je zelf wij gingen dan na 5 min kijken en dan troosten en weer neerleggen tis pittig maar ze wist dan wel dat als ze ons niet ziet we er wel nog zijn. Na 3 dagen sliep ze weer in haar eigen bed alleen snachts wakker worden huilend doet ze nog Steeds we weten nog steeds niet wat het js binnenkort gaan we naar de kinderarts

één jaar geleden

Reactie op Baby12302

Hier precies het zelfde verhaal! Slaapt savonds goed in maar wordt dan ook ...
Ah vreselijk! Bij mij is het ookal vanaf begin zomer aan de gang 🙃.. Ben je inmiddels al naar de kinderarts geweest? Ik ga eind deze maand even kijken of het niets onderliggend is of wat anders.. succes