11 Reacties

2 jaar geleden

De bal om oefeningen te doen en de wippen met je baby 😊

2 jaar geleden

Ik kwam dit net tegen. Misschien kan je dit proberen :)

2 jaar geleden

Geen idee. Ik heb het geen van alle in huis. Alleen gewone massageolie en dat gebruikte ik ook tijdens zwangerschap maar daarna ook

2 jaar geleden

Je kunt de zwangerschapolie ook gebruiken voor babymassage.

2 jaar geleden

Peri bottle heb ik nog gebruikt toen ik een schimmel infectie had en het spoelen met water verlichting gaf 😅 gelukkig nu van af!! Wat voor buikband is het? Zo’n hele strakke stevige? Die gebruikt mijn vader nu als hij last heeft van zijn rug 😂

VRIEND

één jaar geleden

Wat doen jullie met je haakaa kolf? Ik ben weer redelijk aan gehecht geraakt, maar geen idee of het nog een tweede nut kan dienen...

VRIEND

3 maanden geleden

Kun je gebruikte wasbare zoogkompressen door verkopen? Bij mij zitten er een beetje gelige vlekjes op... Lijkt me niet zo fris. Maar weggooien vind ik ook weer zoiets... Iemand tips?

3 maanden geleden

Reactie op Hepziba

Kun je gebruikte wasbare zoogkompressen door verkopen? Bij mij zitten er ee ...
Ik zou ze niet kopen.. heb zelfs mijn eigen compressen die vlekken hadden weg gedaan voor de nieuwe bv-periode 😅. Voor als je het echt zonde vindt Kan je ze misschien gebruiken als poetsdoekjes oid?

VRIEND

3 maanden geleden

Reactie op Amooma

Ik zou ze niet kopen.. heb zelfs mijn eigen compressen die vlekken hadden w ...
Eerder als onderzetters ofzo 😜

3 maanden geleden

Reactie op Hepziba

Kun je gebruikte wasbare zoogkompressen door verkopen? Bij mij zitten er ee ...
Ik zou het gratis op mp zetten, ik ben zo'n gekkie die het zou overnemen. Maar ik heb ook tweedehands wasbare luiers van mp, niks wat de wasmachine niet kan schoonmaken ;)

3 maanden geleden

Reactie op Hepziba

Kun je gebruikte wasbare zoogkompressen door verkopen? Bij mij zitten er ee ...
Of gebruiken om je makeup af te halen? Wasbare waterschijfjes?