339 Reacties

2 jaar geleden

Sprong 8 is begonnen hier, kind hangt alleen maar aan ons, wil niet eten, doet mega moeilijk op het aankleedkussen.. word weer een gezellige paar weken 🥲 zo dat moest er even uit 🙊

2 jaar geleden

Reactie op Daphne90

Sprong 8 is begonnen hier, kind hangt alleen maar aan ons, wil niet eten, d ...
Helemaal niet eten? Die van ons wil ineens geen warm eten meer😱 Wil ook vooral bij ons zijn, eet wel brood en yoghurt, maar warm eten weigert ze dus ineens

2 jaar geleden

Reactie op Lente83

Helemaal niet eten? Die van ons wil ineens geen warm eten meer😱 Wil ook vo ...
Nee helemaal niet eten was een beetje overdreven 🙊 warm juist heel goed maar brood totaal niet goed

2 jaar geleden

Sprong 8 is hier ook weer van start. Hebben jullie kindje ook moeite met slapen? Overdag is er niks aan de hand. En dan savonds/snachts ellende. Hij wordt gemiddeld 4 keer wakker en dan vanuit het niets keihard huilen en ook klaarwakker.

2 jaar geleden

Reactie op Sm_

Sprong 8 is hier ook weer van start. Hebben jullie kindje ook moeite met sl ...
Hier is het vermoedelijk ook begonnen. Vannacht ook ineens hysterisch huilend wakker geworden. Heb hem nog nooit zo gehoord vermoed een nachtmerrie maar zo verschrikkelijk zielig.

2 jaar geleden

Reactie op Daphne90

Sprong 8 is begonnen hier, kind hangt alleen maar aan ons, wil niet eten, d ...
Herkenbaar!!! En overdag niet slapen. Ene dag geen brood eten en de andere dag geen melk willen drinken. En dat krioelen op dat aankleed kussen…. Arrrggg vreselijk 😅🫣

VRIEND

2 jaar geleden

Hier ook sprong 8. Begon tijdens de nacht van zijn verjaardag. Elke nacht om 3 uur krijsend wakker worden en niet meer willen slapen in zijn eigen bed.. Geen avondeten meer eten, meer drinken, drammerig, huilerig. Ik dacht dat sprong 7 heftig was😅

2 jaar geleden

Bij ons is sprong 8 ook begonnen. Volgende week vrijdag wordt hij 1 jaar. Slapen s'avonds duurt weer eeuwen voor we hem stil hebben. Zijn bijna 2uur bezig voor hij slaapt. Ik dacht eerst omdat hij overdag zoveel slaapt door zn rs virus maar inmiddels weet ik zeker dat het sprong 8 is. Elke sprong dezelfde slaap problemen. Nog 28 dagen te gaan..🤣😴

2 jaar geleden

Hier is sprong ook in volle gang, en wat is die verschoningsmat een drama🥲. Zodra hij daarop ligt is het krijsen, huilen, op willen staan om te knuffel. Ik weet me geen raad meer. Hij is ook nog eens ziek en alles bijelkaar. Ik vind het zo lastig als die krijst bij alles (hij kan er natuurlijk niks aan doen) maar het sloopt me wel 😔😔

2 jaar geleden

Sprong 8 is hier echt draaama, ergste sprong tot nu toe 😅 continu ‘zeuren’, driftbuien, en geen seconde stil zitten. Hoop dat dit heeeel snel over is 🥲

2 jaar geleden

Reactie op mila30

Sprong 8 is hier echt draaama, ergste sprong tot nu toe 😅 continu ‘zeuren’ ...
Aahhh dat zeuren ook inderdaad. Niks is goed HELEMAAL NIKS. En op de opvang heeft die dat gewoon niet🥲. Denk dat die met mij thuis zijn gewoon niet leuk vind 🥹

2 jaar geleden

Reactie op mila30

Sprong 8 is hier echt draaama, ergste sprong tot nu toe 😅 continu ‘zeuren’ ...
Ja hier ook. Normaal merk ik amper de sprongetjes. Maar hier gelukkig nog een week te gaan. Het begon met slecht slapen en zomaar huilen door nachtmerries, dat ging van helemaal niets willen eten, toen nog de prikjes en nu idd heel erg drammen 🤣👋

één jaar geleden

Ik heb eigenlijk al die sprongetjes niets te klagen gehad, het viel allemaal wel mee. Maar dan de 15 maanden sprong.... mijn hemel! Het begint al bij het opstaan. Een complete meltdown als ik zijn luier wil verschonen. De hele dag door meltdowns om niets, ik kijk bijv naar hem, of ik ga 2 meter verderop zitten. Hij wil niet eten, niet zijn tanden poetsen, niet zijn slaapzak aan, niet zijn slaapzak uit. Hij wil alleen maar opgetild en gedragen worden. Ik ben echt blij als de dag voorbij is! Herkenbaar voor iemand?

één jaar geleden

Reactie op Lapjesendraadjes

Ik heb eigenlijk al die sprongetjes niets te klagen gehad, het viel allemaa ...
Ja! Meneer kan heel vrolijk rondlopen en één tel later zit ie op de grond, hoofd in zijn nek en brrruuullen! 😵‍💫😅

één jaar geleden

Ja! Hier nu ook 15 maanden, de 14 maand prik ook net gehad, dus dacht dat dat het was.. maar jeetje! Hier ook enorm aangebrand, slapengaan anders, geen ritme. Niks is goed, ineens ontroostbaar huilen als ik ‘nee’ zeg (huilt Normaal bijna niet). Ik denk ook een 15 maanden sprong, die hopelijk snel over is!

één jaar geleden

Oh ZO herkenbaar helaas. Mijn kindje is nu 14 maanden (maar met alles vrij vroeg) en sinds een week is dit hier begonnen. Krij-sen om alles. De buren vroegen zelfs of het wel allemaal goed met hem ging 😅 Luier verschonen? Onmogelijk gewoon, draamaaa. Als hij iets niet mag, ooh dan is het huis te klein. En ook leuk: elke dag om 5.30 wakker (en ook meteen gezellig krijsen). Echt top deze sprong. 🥴

één jaar geleden

Reactie op Lelo88

Oh ZO herkenbaar helaas. Mijn kindje is nu 14 maanden (maar met alles vrij ...
Jup, jup, jup. Wat een ellende. Meneer is over een week 15 maanden en precies hetzelfde. Drama. Schone luier? Nope. Tandenpoetsen? Nope. Groenten? Nope. Gelukkig gaat ie wel goed slapen 's avonds. Helaas wel om 6.00u wakker 🥱 Overal op klimmen, doet super wild, dus valt er vervolgens ook weer vanaf als ik niet op let... En brullen als ie iets niet mag (zoals in de kattenbak graaien)! Maar ook echt zo hard z'n hoofd achterover gooien dat ie zichzelf echt pijn doet als ik hem niet tegen houd. Dacht dat het kwam omdat ie net een flinke oorontsteking heeft gehad, maar hij blijft zo doen 😅 FUN.

één jaar geleden

Reactie op Linds1990

Jup, jup, jup. Wat een ellende. Meneer is over een week 15 maanden en preci ...
Lijkt mijn kind wel dit verhaal, 15 maand en slecht warm eten, snel geprikkeld, drama maken om niks, alles zelf willen.. 2 weken geleden prik gehad