339 Reacties
2 jaar geleden
Hoe beleefden jullie het eerste sprongetje? Mijn meisje wil sinds 2 dagen overdag niet meer in haar box slapen en ‘ s nachts is ook éen groot drama 🙁
Ik blijf proberen met haar neer te leggen maar het eindigt steeds in mijn armen. Heb schrik dat ze oververmoeid gaat worden of haar bedje negatief gaat beginnen associëren ☹️
2 jaar geleden
Reactie op idaaaa
Hoe beleefden jullie het eerste sprongetje? Mijn meisje wil sinds 2 dagen o ...
Bij de eerste sprong heb ik mijn zoontje overdag ook alleen maar op mij laten slapen omdat hij nergens anders wou slapen, met oververmoeidheid als gevolg. Snachts sliep hij al helemaal niets (misschien hooguit 2uur) moest jou dochtertje ook alleen maar op jou slapen zou ik dat zeker toelaten, om oververmoeidheid tegen te gaan want uit die vicieuze cirkel geraken is niet makkelijk! En onthoud dat dit maar tijdelijk is, het gaat écht weer voorbij. Succes mama 🍀
2 jaar geleden
Reactie op Lottewlf
Meer mensen waarvan hun kindje 10 weken oud is en het vandaag drama is, hij ...
Jaa hier! Onze kleine meid is morgen 11 weken, 10 weken gecorrigeerd naar uitgerekende datum en sinds gisteren meer huilen, hangerig en sneller komen voor voeding. Het is toch wat vroeg voor de 3e sprong?
2 jaar geleden
Reactie op Lottewlf
Morgen is m'n kleine man 10 weken en ik zit met hetzelfde! Sprong 2 en 3 zitten ook zo dicht op elkaar dat het hier bijna lijkt alsof ze in elkaar overlopen😅
2 jaar geleden
Zit in tweede sprongetje, en baby wil echt elk uur ongeveer drinken zo einde dag. Hadden jullie dat ook? Aan toegeven maar? Geef borstvoeding
2 jaar geleden
Reactie op Lottewlf
Ik wilde net hier vragen of er meer kindjes waren van 10 weken die zo hongerig, hangerig en huilerig zijn. De drie H's haha. Blijkbaar wel dus. Ik dacht ook al dat het wat vroeg was voor een sprong, de 2e sprong is pas net een week voorbij 🥲
Hij is morgen 10 weken en zodra ik hem neerleg begint het met een pruillipje en waterige oogjes. Hij weet me wel in te pakken hoor ❤
2 jaar geleden
Reactie op Hepziba
Hier ook... 🐼
En hier ook. Wat zijn vrouwen sterk! 💪🏻🥰
2 jaar geleden
Reactie op Lottewlf
Nou, ik zat echt net tegen mijn vent te klagen over dat hij niet wil slapen tijdens de wandeling (normaal garantie voor een slaapje van een paar uur en dus tijd die mama voor zichzelf heeft) en of t misschien het begin vannsprong 3 is. En inderdaad, ik leg hem in de box na de voeding om te spelen en het is bijna meteen huilen. Als ik er dan boven hang, gaat t wel maar niet van harte!
Mannetje is zaterdag 11 weken.
Ik was net zo blij dat de rust na sprong 2 weer terug was 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Lisannnn
Hier is sprong 3 denk ik in volle gang. Slechts flessen van 60 a 70 cc drin ...
Hier andersom qua slapen: overdag maximaal 45min en dan doodmoe zijn. Zo zielig!!