339 Reacties

2 jaar geleden

Hoe beleefden jullie het eerste sprongetje? Mijn meisje wil sinds 2 dagen overdag niet meer in haar box slapen en ‘ s nachts is ook éen groot drama 🙁 Ik blijf proberen met haar neer te leggen maar het eindigt steeds in mijn armen. Heb schrik dat ze oververmoeid gaat worden of haar bedje negatief gaat beginnen associëren ☹️

2 jaar geleden

Reactie op idaaaa

Hoe beleefden jullie het eerste sprongetje? Mijn meisje wil sinds 2 dagen o ...
Bij de eerste sprong heb ik mijn zoontje overdag ook alleen maar op mij laten slapen omdat hij nergens anders wou slapen, met oververmoeidheid als gevolg. Snachts sliep hij al helemaal niets (misschien hooguit 2uur) moest jou dochtertje ook alleen maar op jou slapen zou ik dat zeker toelaten, om oververmoeidheid tegen te gaan want uit die vicieuze cirkel geraken is niet makkelijk! En onthoud dat dit maar tijdelijk is, het gaat écht weer voorbij. Succes mama 🍀

2 jaar geleden

Meer mensen waarvan hun kindje 10 weken oud is en het vandaag drama is, hij wil meer drinken terwijl ik net heb opgehoogt, kan maar heel even alleen spelen en jammert veel. Zal het een sprongetje zijn.. 🙉

2 jaar geleden

Reactie op Lottewlf

Meer mensen waarvan hun kindje 10 weken oud is en het vandaag drama is, hij ...
Jaa hier! Onze kleine meid is morgen 11 weken, 10 weken gecorrigeerd naar uitgerekende datum en sinds gisteren meer huilen, hangerig en sneller komen voor voeding. Het is toch wat vroeg voor de 3e sprong?

2 jaar geleden

Reactie op Lottewlf

Morgen is m'n kleine man 10 weken en ik zit met hetzelfde! Sprong 2 en 3 zitten ook zo dicht op elkaar dat het hier bijna lijkt alsof ze in elkaar overlopen😅

2 jaar geleden

Zit in tweede sprongetje, en baby wil echt elk uur ongeveer drinken zo einde dag. Hadden jullie dat ook? Aan toegeven maar? Geef borstvoeding

2 jaar geleden

Reactie op Angelique126

Jaa hier! Onze kleine meid is morgen 11 weken, 10 weken gecorrigeerd naar u ...
Ja dat dacht ik ookal beetje vroeg voor sprong 3. Maar zo is hij nornaal niet haha

VRIEND

2 jaar geleden

Oh men. Donderdag is m’n kleintje alweer 12 weken. Sinds zondag z’n sprongetje. Soms ontroostbaar, weinig slapen, ineens veel of weinig drinken, alleen op mij in slaap kunnen vallen… Kijk uit naar de periode tussen de volgende sprongetjes😅

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Denise2207

Morgen is m'n kleine man 10 weken en ik zit met hetzelfde! Sprong 2 en 3 zi ...
Dat zou hier ook wat verklaren...

VRIEND

2 jaar geleden

Zit in tweede sprongetje, en baby wil echt elk uur ongeveer drinken zo eind ...
Jep, hier ook. Ik geef er aan toe. Geef tegenwoordig weer 2 borsten bij een voeding. Hij komt sinds vandaag sinds 2 keer achter elkaar met 5-15 minuten tussentijd...

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Jep, hier ook. Ik geef er aan toe. Geef tegenwoordig weer 2 borsten bij een ...
* soms ipv sinds... Ik moet echt die auto correct beter in de gaten gaan houden, sorry

2 jaar geleden

Reactie op Lottewlf

Ik wilde net hier vragen of er meer kindjes waren van 10 weken die zo hongerig, hangerig en huilerig zijn. De drie H's haha. Blijkbaar wel dus. Ik dacht ook al dat het wat vroeg was voor een sprong, de 2e sprong is pas net een week voorbij 🥲 Hij is morgen 10 weken en zodra ik hem neerleg begint het met een pruillipje en waterige oogjes. Hij weet me wel in te pakken hoor ❤

2 jaar geleden

Hier in haar 3e sprong en koorts 😓 alles loopt tegelijk, helemaal overstuur dat kind, zo zielig!

2 jaar geleden

Zoontje is 9 weken en zit volgens mij al een tijdje in sprong 2. Vannacht was wel een heftige. Van 18:30 tot 22:15 een prima slaapje maar daarna kwam hij letterlijk om het uur en 3 kwartier. Nu echt doodop!!

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Judith_A

Zoontje is 9 weken en zit volgens mij al een tijdje in sprong 2. Vannacht w ...
Hier ook... 🐼

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Hier ook... 🐼
En hier ook. Wat zijn vrouwen sterk! 💪🏻🥰

2 jaar geleden

Reactie op Lottewlf

Nou, ik zat echt net tegen mijn vent te klagen over dat hij niet wil slapen tijdens de wandeling (normaal garantie voor een slaapje van een paar uur en dus tijd die mama voor zichzelf heeft) en of t misschien het begin vannsprong 3 is. En inderdaad, ik leg hem in de box na de voeding om te spelen en het is bijna meteen huilen. Als ik er dan boven hang, gaat t wel maar niet van harte! Mannetje is zaterdag 11 weken. Ik was net zo blij dat de rust na sprong 2 weer terug was 🙈

2 jaar geleden

Heeeeel veel slapen, dat lijkt me ook fijn. Maar volgens mij zit onze dochter nu niet in een sprong 😏

2 jaar geleden

Hier is sprong 3 denk ik in volle gang. Slechts flessen van 60 a 70 cc drinken en onwijs veel slapen zowel overdag als 's nachts. Gelukkig komt er als ze dan wakker is wel een grote glimlach tevoorschijn.

2 jaar geleden

Reactie op Lisannnn

Hier is sprong 3 denk ik in volle gang. Slechts flessen van 60 a 70 cc drin ...
Hier andersom qua slapen: overdag maximaal 45min en dan doodmoe zijn. Zo zielig!!