426 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

De eerste kiezen komen meestal pas na 1 jaar en ja daar hebben ze meer last ...
Klinkt heel logisch inderdaad.. Dat wordt pittig ben ik bang..

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Ik dacht dat de afgelopen 4 maanden al zo zielig waren. En de afgelopen wee ...
Ik dacht dat het niet erger kon worden, maar jeetje wat had ik dat mis. Eten ging er vandaag niet in. Melk gelukkig wel. Iets hoeft zijn tandvlees maar aan te raken en hij begint "mamamamammaaa" te huilen. Dat geldt ook voor koelbijtringen/kauwspeeltjes en zelfs komkommer wat hij normaal juist zo lekker vindt. Als ik hem geen pijnstilling geef slaapt hij niet en huilt hij alleen maar. Ik voel nu wel twee harde randjes vlak onder het tandvlees zitten. Hopelijk zijn ze morgenochtend door want dit is zo zielig 馃ズ Was dit bij jullie ook zo heftig?

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Ik dacht dat het niet erger kon worden, maar jeetje wat had ik dat mis. Ete ...
Zo heftig was het bij ons niet. Wel veel slechter eten, verhoging en onrustiger maar lang niet zo erg als bij jouw zoontje.. Succes deze nacht en idd dan hopelijk zijn ze morgen door!

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Ik dacht dat het niet erger kon worden, maar jeetje wat had ik dat mis. Ete ...
Oef, heel veel sterkte! Hopelijk zijn ze er nu snel en kan de kleine weer onbezorgd door het leven

2 jaar geleden

Hier is de eerste doorgekomen! 3 dagen onrustig, huilen, enorm kwijlen, bijten en niet doorslapen.

2 jaar geleden

Hier gisteren 38.9 koorts, vannacht 6 keer huilend wakker geworden maar zag vanochtend wel een wit pintje rechts boven in. Ik dacht eigenlijk dat in het midden onder en boven de eerste zouden doorkomen maar deze zit helemaal rechts boven achterin. Meer kindjes die daar het eerste tandje hebben gekregen?

2 jaar geleden

Reactie op SE1997

Hier gisteren 38.9 koorts, vannacht 6 keer huilend wakker geworden maar zag ...
Lijkt me stug kan het niet een epstein parel zijn ?

2 jaar geleden

Reactie op SE1997

Hier gisteren 38.9 koorts, vannacht 6 keer huilend wakker geworden maar zag ...
Het kan een tandje zijn, maar kan ook een parel van epstein zijn. Even afwachten of er dus echt een tandje doorkomt, of dat het bij een klein puntje blijft. Is overigens heel normaal en niks om je zorgen over te maken mocht het een parel van epstein zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Het kan een tandje zijn, maar kan ook een parel van epstein zijn. Even afwa ...
Daar had ik nog niet van gehoord, even afwachten dan!

2 jaar geleden

Reactie op SE1997

Daar had ik nog niet van gehoord, even afwachten dan!
Ik lees op internet dat parels van Epstein bij baby's van 3 maanden en ouder niet meer voorkomen. Dus misschien toch een tandje. Het dochtertje van mijn vriendin kreeg ook eerst boven een tandje naast de voortanden.

2 jaar geleden

Onze kleine heeft de afgelopen dagen af en aan wat koorts. Ook is hij niet helemaal in zijn hum en eet en drinkt hij wat wisselend. Slapen gaat goed, verder ook geen diarree of rode billen of iets van symptomen. Ik zie vooralsnog ook niets, maar hij laat het ook echt niet toe om te kijken. Kwijlen en op alles bijten doet hij al een hele tijd. Zou de koorts (38.5) toch van tandjes kunnen zijn?

2 jaar geleden

Reactie op HWest

Ik lees op internet dat parels van Epstein bij baby's van 3 maanden en oude ...
Ik las net ook dat het geen pijn doet en mijn zoontje heeft echt heel erg veel pijn de afgelopen twee dagen. Ik denk dat het idd een tandje is, maar wss geen kies. Het leek voor mij alsof hij helemaal achteraan zat maar net voelde ik dat er toch nog wt ruimte achter zit dus ik denk een snijtand boven in de hoek.

2 jaar geleden

Mijn dochter wordt de 13e 8 maanden en heeft sinds maand 6 twee tandjes onder. Die kwamen ongeveer een week na elkaar.

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Ik dacht dat het niet erger kon worden, maar jeetje wat had ik dat mis. Ete ...
Hoe gaat het nu? Zijn de tandjes al door?

2 jaar geleden

Reactie op Angelique126

Hoe gaat het nu? Zijn de tandjes al door?
We gaan nu week 3 in en het is nog steeds drama, tandvlees is ook nog gezwollen en is nu ook wat roder dan eerst (maar nog steeds niet fel rood). Er zijn wel witte puntjes te zien op de plek waar de tandjes door moeten komen, wat schijnbaar ook een teken is dat ze door gaan komen, maar ze zijn nog niet door. Gisteren veel (vreemde) poepluiers, en hij heeft ook steeds een verhoogde temperatuur. Vast eten gaat er nog wel in, maar lastiger en minder. Hij sliep een week geleden overdag veel slechter, vandaag ging wel goed. 's Nachts slaapt hij wel goed, alleen het begin van de nachtslaap is wat onrustig. De boventandjes zijn ook al goed zichtbaar en zullen ook niet lang meer duren. Nog even volhouden dus 馃ズ

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

We gaan nu week 3 in en het is nog steeds drama, tandvlees is ook nog gezwo ...
Ze komen echt een keer door! Hier lijken we sinds een paar dagen weer opnieuw te beginnen, zal me niets verbazen als er binnenkort meer tandjes doorkomen.

2 jaar geleden

Onze dochter had met 4 maanden haar 1e tandje. Met de 6 maanden had ze er 4 nu is ze een dag voor ze 7 maanden is gevallen (omdat mevrouw overal over heen en langs af wil lopen) op haar gezicht. Het leek mee te vallen maar die nacht was een HEL. Lakentje vol bloed en ze wilde niet meer slapen of de fles drinken. Haar hele boven kaak was opgezwollen. Smorgens naar de huisarts en tandarts maar die konden niks zien door de zwelling. (Flink wat ijsjes laten eten) dag na haar 7 maanden viel haar tand uit de mond 馃槺. Weer naar de tandarts, de tand is bij de wortel afgebroken en kunnen ze niks meer aan doen. Nu hopen dat haar grote mensen gebit geen schade heeft opgelopen. Maar de komende 6 jaar zit onze dochter met een gat is haar mond 馃様. Nu een week later ziet het er goed uit ze eet, drinkt en slaapt weer goed. Ik hoop dat de rest van de tandjes langer blijven zitten. Ze kwijlt nu alleen wel enorm veel, dat deed ze eerder nog niet. Maar gelukkig weer de vrolijke meid als altijd! 馃槂 馃槃

2 jaar geleden

Reactie op MiekeHop

Onze dochter had met 4 maanden haar 1e tandje. Met de 6 maanden had ze er 4 ...
Jeetje wat heftig! Gelukkig gaat het nu weer goed met haar. Uiteindelijk zullen alle melktandjes er toch uitvallen. Het is misschien nog wat vroeg, maar het zal allemaal wel goedkomen 馃崁

2 jaar geleden

Doen jullie kindjes ook wel eens spastisch wat in hun mond? Teken van tandjes? Dus heel druk met iets van een speeltje rammen in de mond

2 jaar geleden

Reactie op Daphne90

Doen jullie kindjes ook wel eens spastisch wat in hun mond? Teken van tandj ...
Ja. En ook opeens dat zijn hele gezicht vertrekt, een beetje alsof hij lacht als een boer met kiespijn. Of tijdens het eten opeens met de handen op zijn mond en neus duwen. Hij heeft al een aantal keer eten zijn neus in geduwd hierdoor. Vanochtend kwam er een snotje met van die broccoli bolletjes uit zijn neus 馃槼