426 Reacties

2 jaar geleden

Ik hoop dat het bij ons nu ook eindelijk zo ver is. Al een paar dagen zure luiers, nog meer als normaal kwijlen en van alles in de mond. Nu sinds vanochtend huilerig en 38 graden...arme man heeft het er zwaar mee🥴🥲

2 jaar geleden

8,5 mnd en al 8 tandjes. Gaat zo snel 😱

2 jaar geleden

Hier is het tweede tandje nu ook door, ik voel boven ook al een tandje doorkomen

2 jaar geleden

Tand 5 is door. 6,7,8 zijn in aantocht 😯

2 jaar geleden

Reactie op Denise2207

Ik hoop dat het bij ons nu ook eindelijk zo ver is. Al een paar dagen zure ...
Zijn ze al door? Ik hoop dat het wat beter gaat nu 😊

2 jaar geleden

Hmm er komen wel bobbeltjes maar meer aan de achterkant van het tandvlees dan echt op het randje 🤷 ze kwijlt wel veeel meer dan anders en heeft ook van die rode wangetjes.. haar boven tandvlees is nooit zichtbaar en mag ik ook niet kijken voel daar verder nog niks...

2 jaar geleden

Hier 4 tandjes al. Maar ik krijg de indruk dat ze weer soms last krijgt. Dus nummer 5 (en misschien ook 6) zal wel in aantocht zijn. Weet nog niet zeker of het om boven of onder gaat.

2 jaar geleden

Wij hebben een kleine dracula lijkt het🧛🏻‍♂️! De voortanden zijn ook al door, maar zakken maar niet 🤣. Ik vind het er superschattig uitzien!

2 jaar geleden

Reactie op Amooma

Wij hebben een kleine dracula lijkt het🧛🏻‍♂️! De voortanden zijn ook al d ...
Super schattig! 🦇

2 jaar geleden

Wat denken jullie? Zouden de eerste tandjes er bijna doorkomen? Hij eet/drinkt de laatste dagen weinig, hij steekt alles in mijn mond om op te bijten en zijn onderlip doet hij ook altijd in zijn mond

2 jaar geleden

Hier zijn de eerste 2 gearriveerd 👏 opzich niet zo veel van gemerkt… maargoed ze moeten nog groeien..

2 jaar geleden

Reactie op AM 95

Wat denken jullie? Zouden de eerste tandjes er bijna doorkomen? Hij eet/dri ...
Ik denk rechts wel een wit streepje te zien! Het zou heel goed kunnen hoor!

2 jaar geleden

Reactie op zeratje

Hier zijn de eerste 2 gearriveerd 👏 opzich niet zo veel van gemerkt… maarg ...
Als de tandjes eenmaal door het tandvlees heen zijn doet het geen pijn meer. Je kindje zal dus geen last hebben van het 'groeien'.

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Als de tandjes eenmaal door het tandvlees heen zijn doet het geen pijn meer ...
Toch denk ik dat hij best nog last heeft.. vandaag weer een moeilijkere dag en ook zure ontlasting en rode wangetjes dus denk dat het toch nog een beetje ‘vast’ zit onder zijn tandvlees

2 jaar geleden

Reactie op zeratje

Toch denk ik dat hij best nog last heeft.. vandaag weer een moeilijkere dag ...
Weet je zeker dat er niet nog een tandje doorkomt?

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Weet je zeker dat er niet nog een tandje doorkomt?
Geen idee eigelijk 🙈 zou misschien kunnen van wel ben benieuwd haha

2 jaar geleden

Hier komen de tandjes ook door 😁

2 jaar geleden

Tandje nummer 7 komt al door. Dat is binnen een paar weken 3 tanden! Het verklaart wel z'n ge-èhhh de hele dag (eh eh eh eh eh eh ehhh eh eh ehhhh op repeat), 't ventje krijgt in sneltreinvaart achter elkaar z'n tandjes!

2 jaar geleden

Ownee volgens mij komen nu dan de eerste kiezen door. Ontroostbaar is het arme kind 😔. Ik hoopte dat het na 8 tandjes wel even rustig zou blijven.

VRIEND

2 jaar geleden

Kleintje heeft er nu 4, vooral last gehad van de laatste boven voortand (koorts, uitslag rond mond) hoop dat de volgende nog even op zich laat wachten.