426 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op AM 95

Lieve mama鈥檚. Is er iemand dat ervaring heeft met tandjes die scheef doorko ...
Had mijn zoontje ook twee keer. Beide tanden staan inmiddels goed.

2 jaar geleden

Zo leuk om van iedereen foto's met tandjes te zien! Ons zoontje van 10 maanden is nogsteeds tandloos! Ik ben benieuwd wanneer het bij hem door gaat komen...

2 jaar geleden

H猫 h猫, na maandenlang gezeik komt zijn eerste tandje dan toch echt door! En dan nog lijkt het allemaal in slow motion te gaan. Heeft hij tandvlees van staal ofzo?!

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

H猫 h猫, na maandenlang gezeik komt zijn eerste tandje dan toch echt door! En ...
Oohhhh wat goed om te zien. Het begint nu echt te komen inderdaad. Hahah dat ga je wel bijna denken he!! Heeft hij er veel last van? Bij de mijne komen de bovenste 3 tandjes door, daar lijkt hij tot nu toe het meeste last van te hebben.

2 jaar geleden

Reactie op mamaminipanda馃惣

Oohhhh wat goed om te zien. Het begint nu echt te komen inderdaad. Hahah da ...
Ja, hij heeft er veel last van helaas. Maar op een of andere manier slaapt hij wel nog redelijk goed? Wel onrustig en ik moet hem in slaap wiegen anders lukt het hem niet om in slaap te komen (normaal gesproken is dat geen probleem). Hij huilt ook af en toe in zijn slaap, maar hij slaapt wel door. Op 茅茅n nacht na (tot nu toe), en toen sliep hij verder bij ons in bed. Misschien dat al die maanden dat hij er zo'n last van had hem hard gemaakt hebben oid.. maar overdag is hij continu aan het zeuren en huilen en niks is goed. Maar zijn tandje is nog niet helemaal door dus misschien dat hij vannacht opeens wel steeds wakker wordt Hij is net een uurtje nadat hij sliep wel even wakker geworden en toen moest ik hem weer in slaap wiegen. Maar hij slaapt nu alweer 3,5u.

2 jaar geleden

Hier heel veel diarree. Tand komt duidelijk door. Iemand al eerder gehad, veel diarree? Benieuwd hoe lang het nog zal duren ongeveer

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Ja, hij heeft er veel last van helaas. Maar op een of andere manier slaapt ...
Dit gaat bij ons precies hetzelfde al 3 weken. Bijna 6 tanden rijker in die 3 weken. Snap wel dat alles dan niet heel goed lukt 馃槄

2 jaar geleden

Ons zoontje heeft sinds dinsdag slappe stoelgang (we dachten een buikplaag) maar was echt plofluiers. Wel maar maximum 3 op 1 dag. Kwijlen doet hij ook wel wat meer en zijn wangen wat rood maar dat dachten we dat het van de warmte kon zijn. Gisteren (zaterdag) niet veel willen eten. Ik heb een aantal keer in zijn mondje gekeken maar niets te zien. Zelfs als we gingen gaan slapen rond 22u (uitzonderlijk door omstandigheden) nog gekeken en niets te zien. Nu werd rond 1u mijn zoontje krijsend wakker en ontroostbaar. Kijk opnieuw in zijn mondje, zag nu duidelijk tandjes staan! De onderste 2 zijn nog geen maand erdoor! Ik weet dat het snel kan gaan maar vind het zo zielig dat hij zo kort op elkaar pijn moet hebben

2 jaar geleden

Het eerste tandje is eindelijk een feit! 馃Ψ馃

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Het eerste tandje is eindelijk een feit! 馃Ψ馃
Ha-le-freaking-luja 馃檶馃徎馃檶馃徎馃檶馃徎馃檶馃徎 En nu hopen dat alles lekker snel achter elkaar komt, ben je er ook snel weer vanaf 馃ぃ

2 jaar geleden

4 tandjes 馃ぃ en nog 2 ondertandjes onderweg!

2 jaar geleden

Hier nu 5 door, beide voortanden (op de foto Nr 2 bijna door) een snijtand en z鈥檔 middelste ondertanden 馃グ

2 jaar geleden

6 tandjes door en nog 3 onderweg 馃槺

2 jaar geleden

Reactie op Amooma

Ha-le-freaking-luja 馃檶馃徎馃檶馃徎馃檶馃徎馃檶馃徎 En nu hopen dat alles lekker snel ach ...
Ja maar echt! Laat de rest maar komen! 馃Ψ馃Ψ馃Ψ

2 jaar geleden

Reactie op hoogendoornS

6 tandjes door en nog 3 onderweg 馃槺
Wauw! Dan komt er al een kies door of niet? 馃槷

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Wauw! Dan komt er al een kies door of niet? 馃槷
Klopt ja 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op hoogendoornS

Klopt ja 馃槄
Hopelijk valt het mee 馃崁

2 jaar geleden

Ohh mn dochter haar boventanden komen door.... 1puntje is al door. Wat zijn die tanden vreselijk zeg... Ze heeft nu een koude rauwe wortel waar ze op knaagd. Die griste ze tijdens het koken uit mn handen en begon er als een malle op te kauwen. Prima bijt'ring'.

2 jaar geleden

Sinds zijn eerste tandje door is heeft hij non-stop last van zijn tandjes. Vandaag was het zo erg, dat ik een klein vermoeden heb dat nummer twee ook gauw door zal komen. En zijn tandvlees aan de bovenkant is ook flink gezwollen dus die zullen er waarschijnlijk ook gelijk achteraan komen. Arm ventje krijgt ook niet even rust tussendoor ofzo 馃槶馃挃

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Sinds zijn eerste tandje door is heeft hij non-stop last van zijn tandjes. ...
Zielig h猫, hopelijk komen ze snel door en komt hij ook weer iets tot rust. Het is wel echt herkenbaar. Ben blij dat onze dochter er 6 door heeft in 3 weken tijd. Was zo zielig. Hoop dat er nu even rust is nu ze er 8 heeft.