426 Reacties

één jaar geleden

Haha bizar, dan denk ik wat heeft hij al veel tandjes. Boven 6 tanden en 2 kiezen onder 4 tanden en 2 kiezen. Vooral veel kwijlen en heel veel bijten. Soms wat meer poepluiers, en hij heeft ook koorts gehad. Maar al met al bleef het een vrolijk kereltje.

één jaar geleden

Poeh wat hebben jullie kinderen allemaal al veel tanden hier zijn net de 2 ...
Hier hetzelfde hoor!

één jaar geleden

Denk met kies 2 nu bezig. Dikke bult in haar mond, dikke rode wangen. Ineens 4 dagen al erg vroeg wakker. Dat je denkt gaat dit ooit weer over..... Maar ja ook dat kan er bij horen. Wat maakt het soms toch ook onzeker 🥴

één jaar geleden

Reactie op Femmetje

Denk met kies 2 nu bezig. Dikke bult in haar mond, dikke rode wangen. Inee ...
Hier ook gister de meest rode en dikke wangen die ik ooit gezien heb 😅 het vroeg wakker worden valt gelukkig mee tot nu toe 🤞🏼

één jaar geleden

Mijn zoontje is bijna 14 maanden en heeft nog helemaal geen tandjes! Elke keer als hij koorts heeft of niet in zijn doen is en veel kwijlt denk ik nou komt het, maar nog niks. Het is bijna een grapje bij ons dat we al maanden zeggen het zullen wel tandjes zijn... Pas hadden we ook het idee dat we iets zagen, maar dat heeft niet doorgezet. Vind het wel bijzonder wat een verschil het is per kindje hie snel de tanden doorkomen.

één jaar geleden

Mijn zoontje is bijna 14 maanden en heeft nog helemaal geen tandjes! Elke k ...
Hier onderweg naar 13 maanden en hetzelfde! Al zo veel gedacht dat ze het zouden zijn dat we er nu ook een grap van maken 😂. Wie weet binnenkort bijna allemaal tegelijkertijd 😱😅

één jaar geleden

Wij hebben nog steeds 4 tandjes. Nu wel alweer een dikke week dat hij precies alle symptomen heeft van toen de eerste tandjes doorkwamen. Veel kwijlen, kauwt op alles, aan oren trekken, slechter eten maar wel meer melk willen. En een paar dagen terug hele rode wangen die koortsig aanvoelden. Ik heb toen eens in zijn mond proberen te kijken, maar welke tandjes nou door zullen komen? Volgens de "normale" volgorde zouden het de bovenste snijtandjes moeten zijn, maar ik zag helemaal niks. Geen dik rood tandvlees of bleke plek. Niks, noppes, nada 🤷‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Inndraaa

Hier onderweg naar 13 maanden en hetzelfde! Al zo veel gedacht dat ze het z ...
Ja ik weet niet of het dan heftiger is of juist fijner is als alles tegelijk gaat komen. We wachten geduldig af!

één jaar geleden

Zo leuk om te lezen dat echt ieder kindje anders is! Bij onze kleine meid nu twee ondertandjes, de voortanden en een snijtand. En er komt denk ik een onderste snijtand bij nu. Ze is 1 jaar en bijna 1mnd. Toch heb ik niet het idee dat ze er echt heel erg veel last van heeft gehad tot nu toe met doorkomen. Behalve kwijlen en veeeeel vieze zure luiers.

VRIEND

één jaar geleden

Het is zover! Het eerste tandje is door! Als jullie de tandjes poetsen, spoelen jullie dan ook het mondje, en hoe, of blijft het restant aan tandpasta gewoon in het mondje?

één jaar geleden

Reactie op Hepziba

Het is zover! Het eerste tandje is door! Als jullie de tandjes poetsen, sp ...
Kindertandpasta hoeft niet gespoeld te worden 😉 oh en, Jeej 🥳

één jaar geleden

13,5 maand, 8 tandjes en 1 kies. De 8 tandjes heeft hij al paar maanden, maar nu zijn de kiezen aan de beurt..

één jaar geleden

Reactie op Hepziba

Het is zover! Het eerste tandje is door! Als jullie de tandjes poetsen, sp ...
Ik doe het voor (spoelen en uitspugen) en dat vind mijn zoontje echt hilarisch. Spugen doet hij nog niet echt, maar het gaat om het idee 😂 Gisteren slikte hij voor het eerst het water niet helemaal door maar liet het uit zijn mond lopen 🤣

één jaar geleden

Reactie op Hepziba

Het is zover! Het eerste tandje is door! Als jullie de tandjes poetsen, sp ...
Gefeliciteerd trouwens! 🦷🥳

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Hier ook gister de meest rode en dikke wangen die ik ooit gezien heb 😅 het ...
Blijkbaar een verrassing. Kies nummer 2 is nu door. Maar nummer 3 ook bijna. Denk dat ze daarom het lastig had. 2 kiezen tegelijkertijd die doorkomen, lijkt mij geen pretje.

VRIEND

één jaar geleden

Voor de moeders die nog bv geven, doen jullie het tanden poetsen voor of na de avond voeding? Hier drinkt hij zichzelf graag in slaap, dus erna poetsen is niet echt een optie, maar ervoor poetsen is misschien ook niet heel zinvol. Wat denken jullie?

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Gefeliciteerd trouwens! 🦷🥳
Dankjewel! Super grappig dat hij je begint na te doen met spoelen!

één jaar geleden

Reactie op Hepziba

Voor de moeders die nog bv geven, doen jullie het tanden poetsen voor of na ...
Wij hebben s avonds nog een fles voor het slapen gaan. Wij zijn daarom naar s morgens tandenpoetsen gegaan.

één jaar geleden

Reactie op Femmetje

Wij hebben s avonds nog een fles voor het slapen gaan. Wij zijn daarom naar ...
Wij doen ook sochtends tanden poetsen. Gewoon na t ontbijt. Je hoeft nu nog maar 1x te poetsen. Straks kan je uitbreiden naar 2x

één jaar geleden

Ons zoontje is morgen 14 maanden en zijn eerste tandje begint nu net door te komen! Ik voelde aan de onder kant wat scherps. Het heeft even geduurd, maanden overal tandjes de schuld gegeven en nu komt er echt eentje door!