426 Reacties

één jaar geleden

Bij ons komen ze tot nu toe met grote moeite en allemaal 1 voor 1. We zitten nu op 5 tanden en er komt er nog 1 aan. Ze doen er ook allemaal ±1 maand over om door te komen en er zit ook minstens 1 maand tussen. Zijn eerste tandjes had hij zo'n 2 maanden last van. 1 was door, de andere had hij nog een hele maand last van. Die kwam door, toen had hij weer een maand last van de volgende. Die kwam door, toen weer een maand last van de volgende. Die kwam door en toen hadden we 1 maand rust. Nu zijn we weer 1 maand en 1 tand verder en bezig met de volgende. Als ik zou kunnen kiezen of ze 1 voor 1 doorkomen of met meerdere tegelijk zou ik voor meer tegelijk kiezen. Ik hoop ook echt dat de volgende tanden in paren komen. Dan zijn we er ten minste sneller van af. Anders zijn we tot hij 3 jaar is continu bezig met doorkomende tanden ben ik bang... 🫠

één jaar geleden

Ik moet zeggen dat ik blij ben als alle tandjes door zijn..... hier zijn het er nu 7 waarvan 3 beneden en 4 boven. Allemaal stuk voor stuk 1 grote drama, de 1 meer dan de ander. Smeren met vsm gel en een barnsteen bandje niks blijkt te werken ook telkens als er 1 echt doorkomt koorts tot wel 39 a 40 graden niks leuks meer aan. Wel fijn dat het soms maar een weekje duurt van wit in het tandvlees tot doorbreken van het tandvlees en het dan even goed gaat. Nu voelde ik onderaan dat het lijkt een kies door te komen, die lijkt een eeuwigheid te duren.... Ik zeg telkens het is maar een fase, maar oh z'n moeilijke fase vooral omdat meneer een eigen willetje krijgt....

één jaar geleden

Reactie op nov.baby

Onze dochter van 14 maanden heeft nog steeds geen tanden🙃 Zijn er meer die ...
Hier ook nog niets! En ik voel ook niet per se iets klaarzitten ofzo 🙈.

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Inndraaa

Hier ook nog niets! En ik voel ook niet per se iets klaarzitten ofzo 🙈.
Die van ons (nu 14 maanden) heeft sinds 1,5 week zijn eerste tandje door! Kort daarvoor zagen we zijn tandvlees hobbeliger worden. Nu afwachten tot de rest komt

één jaar geleden

Bij ons begon het met 14 maanden, toen was er 1 tandje door. Nu bij 15 maanden beginnen er 3 tanden boven tegelijk door te komen en nog 1 tand beneden.

één jaar geleden

Bij ons is tandje nummer 6 nu door aan het komen. Gisteren zag ik al wat, nu zit er een gaatje/spleetje in het tandvlees met wat bloed (door de zwelling zie je het tandje nu niet meer). Hopelijk is ie morgen door en neemt de pijn af. Want wat een drama was het weer deze week. Vanavond zal weer leuk worden 🥲 Als deze door is hebben we er 3 boven en 3 beneden. Zo'n grappig gezicht want het is asymmetrisch. Boven zijn het de voortandjes en linker snijtand. En onder ook voortandjes maar de rechter snijtand 🤭

één jaar geleden

Ons mannetje is 14 maanden en had met 10 maanden alle snijtanden al. Hij is nu bezig met kiezen, wàt een intensiteit is dat 😓🥴

één jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Bij ons is tandje nummer 6 nu door aan het komen. Gisteren zag ik al wat, n ...
Met bloed ook echt?? Zo zielig!

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Met bloed ook echt?? Zo zielig!
Ja 😭 en het tandje is nog steeds niet door. Vandaag was ook weer drama. Ik ben kapot 😪

één jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Ja 😭 en het tandje is nog steeds niet door. Vandaag was ook weer drama. Ik ...
Het tandje is sinds gisteren door, maar op 1 of andere manier is mijn zoontje in een nog slechtere bui dan hiervoor. Vanaf 22.30 om de haverklap wakker en vanaf 00.15 niet meer in slaap te krijgen. Het is nu 02.15... We moeten morgen voor een prik naar de dokter, maar eerst maar even voor de zekerheid op een oorontsteking laten nakijken.

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Het tandje is sinds gisteren door, maar op 1 of andere manier is mijn zoont ...
Agossie, wat naar, zeg! Heel veel sterkte!

één jaar geleden

14 maanden en tand nummer 10,11 en 12 komen door 😵🤦🏽‍♀️

VRIEND

één jaar geleden

14 maanden en de 4e tand is net door; de voorste snijtand. Ook hier hele vreemde volgordes.

één jaar geleden

Hier 14 maanden en pas 2 tandjes boven en 2 onder. Had er nu wel meer verwacht, vooral omdat het lijkt alsof hij er wel al wekenlang last van heeft

één jaar geleden

Hier 14 maanden oud 6 tanden boven 4 voortanden snijtanden en onder voortanden en komt 1 snijtanden door en een kies denk ik Veel rode wangen kwijlen en beetje zeurderig hangerig en zure ontlasting

één jaar geleden

Reactie op nov.baby

Onze dochter van 14 maanden heeft nog steeds geen tanden🙃 Zijn er meer die ...
Hier ook 14 maanden en ook nog steeds geen tandje gespot.....

één jaar geleden

Over een weekje is ie 15 maanden, en die kiezen en tanden daar is echt geen houden aan. Nr. 15 en 16 zijn aan het doorkomen. Vandaag 💩 all over the place. Gelukkig niet veel slechte nachten gehad.

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Over een weekje is ie 15 maanden, en die kiezen en tanden daar is echt geen ...
Komt de 💩 voor of nadat je het tandje voelt aankomen? Hier al een paar slechte nachten en vandaag plots 4 luiers vol. Dus ik hoop eindelijk een eerste tandje in plaats van buikgriep, maar ik voel/zie nog niets in haar mond 😅

één jaar geleden

Reactie op Inndraaa

Komt de 💩 voor of nadat je het tandje voelt aankomen? Hier al een paar sle ...
Meestal komt de 💩 vlak voor het doorkomen. Z'n laatste hoektandje zie ik al een paar dagen zitten. Zal blij zijn als we van die ellende af zijn 😄 Ik hoop voor jullie dat het geen virus is hoor!

één jaar geleden

Reactie op Inndraaa

Komt de 💩 voor of nadat je het tandje voelt aankomen? Hier al een paar sle ...
Hij wrijft hier trouwens super veel over z'n gezicht als ie last heeft van z'n tandjes, doet ze dat ook misschien? Zou een signaal kunnen zijn.