426 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Meestal komt de 馃挬 vlak voor het doorkomen. Z'n laatste hoektandje zie ik a ...
Dan hoop ik idd op eindelijk haar eerste tandje! Daarstraks wreef ze even over haar wang, maar kan toeval geweest zijn, ik ga het eens extra in 鈥榯 oog houden 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Hier net het vijfde tandje gespot. Verklaart de kapotte rode wangen en onrustige dagen/nachten afgelopen weken. Blij dat deze door is, een stapje dichter bij het einde van het tanden drama 馃槅.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Inndraaa

Dan hoop ik idd op eindelijk haar eerste tandje! Daarstraks wreef ze even o ...
Mijn zoontje wrijft altijd zijn neus, alsof zijn neus jeukt. En hij knijpt ook vaak in zijn wang (bij zijn kaak) en trekt eraan. In zijn oorschelp peuteren, aan zijn oren en/of haren trekken doet hij ook veel. En letterlijk alles gaat zijn mond in. Als hij weer zijn boeken begint af te kluiven weet ik dat we weer aan een tandje werken. Maar wanneer die dan doorkomt, daar is bij ons geen eind aan vast te knopen helaas.

茅茅n jaar geleden

Misschien een domme vraag, maar kan het ook dat kindjes gaan overgeven van doorkomende tanden? Mn zoontje is nu aan zijn 14de tandje bezig en ziet er nogal vanaf. Vanaf vandaag geeft hij ook golven over (net na het eten telkens) maar kan me geen andere reden bedenken dat zijn tanden want voor de rest is hij niet ziek ofzo

茅茅n jaar geleden

Reactie op zeratje

Misschien een domme vraag, maar kan het ook dat kindjes gaan overgeven van ...
Ik heb dat wel eens gehoord van anderen die ook dachten dat het door tandjes kwam, maar het is nooit wetenschappelijk bewezen. Ik denk zelf dat het wel door doorkomende tandjes kan komen, maar waarom dat dan precies is zou ik niet weten. Misschien dat het gevoel ze misselijk maakt ofzo? Maar ik zou er zelf toch niet vanuit gaan sat het door tandjes komt, voor het geval het toch iets anders is (net als koorts).

茅茅n jaar geleden

Bij ons is inmiddels tandje 7 door. Ik steeds denken dat het het 4e boventandje zou zijn, maar het was weer eerst een ondertandje. Nu komt de laatste snijtand boven ook door. Volgende stap zijn de kiezen.. De snijtanden waren al zo erg en kwamen ook zo langzaam door. Ik hoop echt dat de kiezen wat vlotter gaan, maar ik reken er niet op 馃槶馃拃

茅茅n jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Bij ons is inmiddels tandje 7 door. Ik steeds denken dat het het 4e boventa ...
Sterkte voor die kiezen! 馃ゲ馃崁

茅茅n jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Ik heb dat wel eens gehoord van anderen die ook dachten dat het door tandje ...
Ik ga het aan kijken, verder is hij nog vrolijk (buiten de momenten dat zijn tand pijn doet dan) en speelt nog heel fijn en drinkt ook zeker genoeg

茅茅n jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Bij ons is inmiddels tandje 7 door. Ik steeds denken dat het het 4e boventa ...
Hier waren de 4 boventanden ook echt draaaammaaaa! Maar nu krijgt madam er gelijk achteraan 2 kiezen en ze geeft er geen kik om. Dikke rode wangen en zure poep maar madam is net zo vrolijk dus ik ben blij zag er enorm tegen op maar hier gelukkig nog geen drama. 馃

茅茅n jaar geleden

Hier waren de 4 boventanden ook echt draaaammaaaa! Maar nu krijgt madam er ...
Ik hoop dat het bij ons ook zo is! Maar ik probeer er nog even niet aan te denken 馃ゲ Het is hier nog steeds 1 tandje per maand en die doet er dan ook echt een maand over. Dus je begrijpt wel waarom ik zowat 7 kleuren schijt als ik aan kiezen denk 馃槀馃槶

茅茅n jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Ik hoop dat het bij ons ook zo is! Maar ik probeer er nog even niet aan te ...
Ach ja arm kind en ook arme mama. Zo vervelend die tanden heb t met jullie te doen鉂わ笍 hoop met je mee dat t bij jullie ook voorspoedig verloopt ,馃槝

茅茅n jaar geleden

Vandaag precies 15 maanden en nog steeds niets te zien! Zijn er nog die 15 maanden gehaald hebben zonder tandje? 馃槺馃檲

茅茅n jaar geleden

mijn dochter heeft echt wel heel erg pech... 5 tandjes tegelijk! Aan allebei de kanten boven en onder een kies, en het tandje naast haar twee voortanden komt ook door. (jeej eindelijk meer ondertanden!) maaar ze slaat zich er kranig doorheen moet ik zeggen 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Inndraaa

Vandaag precies 15 maanden en nog steeds niets te zien! Zijn er nog die 15 ...
Wow wat een tegenstellingen tussen kinderen. Wat grappig dat het zo ver uit elkaar ligt hoe ze tanden krijgen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Femmetje

Wow wat een tegenstellingen tussen kinderen. Wat grappig dat het zo ver uit ...
Oh ja die verschillen h猫! Hier met 15,5 maand al 8 tanden en 4 kiezen die door/ net door zijn.

茅茅n jaar geleden

Oh ja die verschillen h猫! Hier met 15,5 maand al 8 tanden en 4 kiezen die ...
Hier ondertussen 12 tanden en 4 kiezen na 15 maanden. Vind het echt bijzonder dat er zoveel verschil tussen zit hoe snel tanden bij 茅茅n komen en bij de ander niet.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Femmetje

Hier ondertussen 12 tanden en 4 kiezen na 15 maanden. Vind het echt bijzo ...
Zo jullie zijn al bijna klaar! Nog maar 4 kiezen en dan ben je er al 馃槸

茅茅n jaar geleden

Reactie op Femmetje

Hier ondertussen 12 tanden en 4 kiezen na 15 maanden. Vind het echt bijzo ...
Hehe hier ook al voor 14 maanden alles behalve de laatste kiezen 馃槀 Bij elke onrustige huilnacht denk ik dat die ook al onderweg zijn Haha Maar tot nu toe voel ik nog niks. Denk dat het nu vooral nachtmerries zijn waar ze wakker van wordt 馃槵

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Reactie op Inndraaa

Vandaag precies 15 maanden en nog steeds niets te zien! Zijn er nog die 15 ...
Bijna, eerste met 14,5 maand en nu met 15,5 maand de tweede!

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Reactie op Inndraaa

Vandaag precies 15 maanden en nog steeds niets te zien! Zijn er nog die 15 ...
Trouwens een heel andere volgorde ook dan gebruikelijk. 1 voortand boven en nu komt een snijtand onder