426 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij hebben deze van een vriendin gekregen. Het zijn bijtspeeltjes waar kindjes beter achter bij de kiezen kunnen kauwen. Mijn zoontje keek er eerder niet naar om, maar nu de kiezen ook steeds dichterbij komen is hij er helemaal weg van. Omdat ze hol zijn kan er wel een waterval van kwijl uitkomen 馃珷 https://a.co/d/acw2X3U

茅茅n jaar geleden

Reactie op Inndraaa

Vandaag precies 15 maanden en nog steeds niets te zien! Zijn er nog die 15 ...
Hier ook nog niks met 15 maanden馃檲

茅茅n jaar geleden

Hier bijna 16 maanden en ook nog geen tanden馃槀

茅茅n jaar geleden

Ik moest net zelf naar de tandarts, en hij bood aan gelijk even bij m鈥檔 zoontje te kijken. Meneer heeft op 2 kiezen na alles wat ie moet hebben 馃槄馃憤馃徏 alleen de bovenste voorste melkkiezen moeten nog doorkomen.

茅茅n jaar geleden

De hoektanden zijn in zicht en wat een extreme last heeft hij ervan馃ズ馃ズ. Ontiegelijk veel kwijlen, pijn, constant huilen. Bij een kies is het ook al gaan bloeden tijdens het doorkomen. Maar nog even en dan zijn we er bijna. Hij heeft al wel onderhand 13 tanden 馃グ馃グ

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Na 6 tandjes is hier de eerste kies door en een tweede is zichtbaar en voelbaar onderweg. Huilen, veel in het mondje zitten, bijten, zure poep en verhoging. Best eng om te horen dat de hoektandjes nog een grotere ramp kunnen zijn...

茅茅n jaar geleden

Reactie op Hepziba

Na 6 tandjes is hier de eerste kies door en een tweede is zichtbaar en voel ...
Mijn zoontje heeft tot nu toe ook 6 tanden en nu komt er ook weer wat door. Ik heb alleen geen idee of het kiezen zijn. Vannacht was wel drama, en heeft hij heel slecht geslapen. Gelukkig ging mijn man er ook uit, maar ik denk dat wij er allebei 1,5 uur minder goed door hebben geslapen. Gelukkig sliep hij na nog een keer drinken wel weer goed. Hopelijk komt het snel door, zodat hij er niet meer zo'n last van heeft. Want het is echt heel zielig.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Hepziba

Na 6 tandjes is hier de eerste kies door en een tweede is zichtbaar en voel ...
Hier kwamen er 3 hoektanden tegelijk door, de 4e is onderweg. Ik vond de kiezen VELE malen erger! Denk dat het per kind verschild.

茅茅n jaar geleden

Hier nu 7 tandjes door en ik heb het idee dat er een hoektand of kies op punt van doorkomen staat. Vind het best wel lang duren steeds voor er een nieuwe bijkomt en hij heeft van elke tand weer veel last Pff. Hopelijk zijn ze snel allemaal door en kunnen we deze fase afsluiten. Lucky me is nummer 2 onderweg en krijgt zij haar tandjes net wanneer nummer 1 ervan af is 馃槀

茅茅n jaar geleden

Hier komt inmiddels de eerste kies door (linksonder). Vandaag kon ik een puntje ervan zien (maar die is nog niet doorgebroken) en het was de eerste dag dat hij er echt last van had. Aan de andere kant (rechtsonder) ziet het tandvlees wat bleek, dus die zal er wel achteraan komen. En de bovenste kiezen zitten ook al klaar want daar zie je echt van die bulten, maar dat tandvlees ziet er nog niet echt ge茂rriteerd uit, dus dat zal nog wel even duren. Gewoon weer 1 voor 1 dus denk ik 馃ゲ

茅茅n jaar geleden

Hier nu 6 volledige tandjes 2 onder 4 boven. De andere 2 ondertanden voor komen er ook aan links zie ik m al zitten alleen nog laatste stukje echt doorbreken. Ook is er al 5 weken ofzo een puntje van een kies echt door gebroken maar de rest komt er nog niet echt achteraan.. ze heeft zo veel last van haar mondje zo zielig

茅茅n jaar geleden

Hier al 6 tanden en 3 kiezen ! Nu komt er een hoektand door, dit vind ik de ergste tot nu toe ! Al 3 dagen amper eten 馃槍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Hepziba

Na 6 tandjes is hier de eerste kies door en een tweede is zichtbaar en voel ...
Bij ons in ieder geval wel. Hij eet ook veel slechter, het gekwijl is zo erg dat ze op de opvang twee slabbers omdoen馃槀, maar het is wel echt te merken dat die er last van heeft. Ben benieuwd hoe dst volgende week gaat als we op vakantie gaan. In september had die heel de vakantie op en af koorts en last van doorkomende tandjes, waarschijnlijk zal dat nu weer zijn met zn hoektandjes馃槀

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Hier nu 6 volledige tandjes 2 onder 4 boven. De andere 2 ondertanden voor k ...
Ja, hier ook de punt van een kies door die nu blijft steken. De kies onder komt nu ook door. De andere tandjes laten nog even op zich wachten, lijkt het

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Reactie op Ieris

Hier al 6 tanden en 3 kiezen ! Nu komt er een hoektand door, dit vind ik de ...
Hier ook amper eten. Het lijkt wel of hij weer aan het clusteren is deze meivakantie! Ik ben weer helemaal aangezwengeld...

茅茅n jaar geleden

Hier ineens 2 kiezen onder gespot. Heel lang last van gehad en nu ineens zie ik ze zitten, helemaal door het tandvlees heen al moeten alleen nog wat naar boven komen. Meteen ook een ander kind merk ik, stuk vrolijker. Nu 9 tandjes, op naar de volgende 馃槢

茅茅n jaar geleden

Vandaag uit het niets twee nieuwe kiezen ontdekt onderin (nummer 5 en 6 van de kiezen) 馃槀 Misschien dat nummer 7 en 8 bovenin er ook wel al zitten, maar daar hebben we niet kunnen voelen of kijken nog Dan is ze daarna compleet 馃Ψ 馃Ψ 馃Ψ

茅茅n jaar geleden

De eerste twee kiezen knderin zijn nu helemaal door en vielen heel erg mee. De eerst twee kiezen boven zijn nu aan het doorkomen en die zijn een ramp. En bij alle vier de hoektanden staat het tandvlees helemaal bol 馃く Je kunt je wel voorstellen hoe tandenpoetsen hier nu gaat 馃珷

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

De eerste twee kiezen knderin zijn nu helemaal door en vielen heel erg mee. ...
Aggossie toch, arme jullie!

茅茅n jaar geleden

Bij ons zijn ook de laatste (voor nu) 2 tanden door. De onderste hoektanden.. zo blij dat er nu een einde komt aan dat gekwijl 馃槀馃槀馃槀馃槀 maakt kledingkeuze ook wat makkelijker Whaha!