426 Reacties

2 jaar geleden

Ze is trouwens 16 weekjes

2 jaar geleden

Hopen dat ze snel doorkomen馃檹馃徎馃檹馃徎

2 jaar geleden

Onze kleine meid (19 weken) zuigt sinds een paar dagen heel erg op haar onderlip. Ik kan hier vrijwel niets over vinden. Hebben jullie kleintjes dit ook en kan het met tandjes te maken hebben? Of is ze gewoon haar onderlip aan het ontdekken?

2 jaar geleden

Reactie op Angelique126

Onze kleine meid (19 weken) zuigt sinds een paar dagen heel erg op haar ond ...
Zou kunnen, hier in ieder geval wel.

2 jaar geleden

Reactie op Angelique126

Onze kleine meid (19 weken) zuigt sinds een paar dagen heel erg op haar ond ...
Mijn zoontje zuigt nu ook sinds een week of twee op zijn lippen en tong. Soms lijkt het alsof hij op een snoepje aan het zuigen is 馃槀 Ik weet niet of het specifiek bij tandjes hoort en lijkt mijns inziens meer te maken te hebben met het ontdekken van hun mond ofzo. Mijn zoontje gebruikt het ook om zichzelf te kalmeren (hij neemt geen speen). En ook op de handjes zuigen en van alles in zijn mond stoppen. Het lijkt een beetje bij deze periode te horen waarbij ze beginnen van alles te ontdekken met hun mond. Ik heb ook wel gehoord dat kindjes vanaf vier maanden jeukend tandvlees kunnen hebben doordat ze de tandjes voelen zitten oid. Zegt niets over of ze doorkomen, en heel veel kindjes hebben er geen last van, maar het zou daar ook door kunnen komen. Jammer dat we het onze kindjes niet even kunnen vragen h猫 馃槄

2 jaar geleden

Wat gebruiken jullie allemaal voor de luieruitslag? We zijn net alweer een uur bezig geweest om hem rustig te krijgen, hij heeft er zo鈥檔 last van. Zodra we hem neerleggen begint hij te trappelen met zijn benen en probeert hij zijn billen hoog te houden.

2 jaar geleden

Wij vermoedde dat onze dochter er ook al last van heeft.. veel huilen, uit het niets boos worden en kauwt op alles wat binnen haar bereik ligt. En de luiers馃槶 die exploderen nog net niet...

2 jaar geleden

Reactie op mamaminipanda馃惣

Wat gebruiken jullie allemaal voor de luieruitslag? We zijn net alweer een ...
Misschien helpt het om na iedere verschoning de billen dik in te smeren met Sudocr猫me?

2 jaar geleden

Misschien helpt het om na iedere verschoning de billen dik in te smeren met ...
Jaa dat doen we al. We hebben ook bepanthen gebruikt maar met dat schreeuwt hij het uit als we hem insmeren.

2 jaar geleden

Reactie op mamaminipanda馃惣

Jaa dat doen we al. We hebben ook bepanthen gebruikt maar met dat schreeuwt ...
Misschien zinkzalf? En als je borstvoeding geeft dan zou ik eens proberen om moedermelk te smeren over de billen, wellicht dat het verkoelend werkt

2 jaar geleden

Reactie op mamaminipanda馃惣

Jaa dat doen we al. We hebben ook bepanthen gebruikt maar met dat schreeuwt ...
Dermacreme werkte voor onze jongen goed

2 jaar geleden

Reactie op Natas Menger

Dermacreme werkte voor onze jongen goed
En waterdoekjes voor schoon deppen geen lotiondoekjes!!!

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op mamaminipanda馃惣

Jaa dat doen we al. We hebben ook bepanthen gebruikt maar met dat schreeuwt ...
Arm jochie...

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op mamaminipanda馃惣

Wat gebruiken jullie allemaal voor de luieruitslag? We zijn net alweer een ...
Die van ons heeft op het moment een obsessie met zijn voetjes en probeert ze al dagen op te eten, soms wel een uur lang aan 茅茅n stuk door. Geen luier uitslag hier. Gewoon voeten obsessie. Maar je post net suggereert wel dat dit bij jullie niet de oorzaak is...

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Mijn zoontje zuigt nu ook sinds een week of twee op zijn lippen en tong. So ...
馃槀 Het kunnen vragen zou wel makkelijk zijn ja! Laat ze maar lekker ontdekken en als het tandjes zijn komen ze vanzelf..

2 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Die van ons heeft op het moment een obsessie met zijn voetjes en probeert z ...
Hahah aahh, dat lijkt me zoo schattig om te zien. Die van ons heeft helaas wel echt luieruitslag. En het is ook vooral tijdens verschonen en op zijn rug leggen een dingetje. Hoop dat het snel voorbij is馃ズ

2 jaar geleden

Reactie op mamaminipanda馃惣

Wat gebruiken jullie allemaal voor de luieruitslag? We zijn net alweer een ...
Wij wassen steeds de billen met een washandje met alleen water, daarna goed afdrogen en daarna kokosolie erop. Dat is heel zacht en schijnt een barri猫re laag te maken. Verder hebben wij nu fulltime wasbare luiers. Met de pampers is het een drama.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Cillycilly

Wij wassen steeds de billen met een washandje met alleen water, daarna goed ...
Vaseline werd mij aangeraden, inderdaad voor die barri猫re. Bedankt voor de wasbare tip! Hier duidelijk toch nog geen tandjes, maar heel behulpzaam om hier mee te lezen inderdaad. Zoveel mogelijk aan de lucht met blote bibs laten liggen had ik ook ergens gelezen, voor snellere genezing van de huid.

2 jaar geleden

Reactie op Cillycilly

Wij wassen steeds de billen met een washandje met alleen water, daarna goed ...
Welke wasbare luiers gebruik je? En goed te doen? Ik wil eigenlijk wel overstappen naar wasbare luiers.

2 jaar geleden

Reactie op Dahlia22

Welke wasbare luiers gebruik je? En goed te doen? Ik wil eigenlijk wel over ...
Ik zag op tegen het wassen, maar ik vind het goed te doen. Drogen duurt wel lang. Wij gebruiken tweedelig systeem. Deels little lamb en deels totbots. Vind little lamb iets fijner. Doorlekken zijn we ook vanaf hiermee.