426 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Oohh wat schattig! Die eerste twee tandjes zijn altijd zo lief hè! Niet wat ...
Vind het er zo leuk uitzien 🙈 ze zit ook veel met haar mond open. Ik moet er elke keer zo om lachen!

2 jaar geleden

Reactie op hoogendoornS

Vind het er zo leuk uitzien 🙈 ze zit ook veel met haar mond open. Ik moet ...
Ik hoop zo dat mijn zoontje ook veel met zijn mond open zit als zijn tandjes door zijn! Nu is het echt een strijd om te kijken of zijn tandvlees gezwollen is. Dat klinkt alsof ik elke dag kijk, maar ik heb gister na 2 maanden voor het eerst weer eens geprobeerd te kijken omdat hij zo moeilijk deed 🙈 Maar hij heeft dus altijd zijn tong ervoor want hij steekt zijn tong uit als hij lacht 😂

2 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Ik hoop zo dat mijn zoontje ook veel met zijn mond open zit als zijn tandje ...
Ik hoop het ook voor je! Merk nu echt dat onze dochter een stuk rustiger is gelukkig! Zou fijn zijn voor alle kleintjes die er last van hebben, dat de tandjes snel komen! De foto van de tandjes is ook uniek hoor 😂 is de enige goed gelukte foto, zo'n 1.5 week geleden. Nu zijn de tandjes al een stuk meer zichbaar! Maar een nieuwe foto lukt niet, inderdaad door de tong er voor elke keer haha

2 jaar geleden

🥰

2 jaar geleden

Hoelang duurde het bij jullie voordat de tandjes erdoor kwamen? Wij zien dat ons zoontje last heeft van zijn tandjes maar ze komen er maar niet door! Wij zien ook dat de tandjes echt klaar zitten om door te komen. Ook andere mensen zien en zeggen dat hij last heeft van de tandjes

2 jaar geleden

Reactie op AM 95

Hoelang duurde het bij jullie voordat de tandjes erdoor kwamen? Wij zien da ...
Die van mij is nu 6 maand en heeft 2 tandjes onder en 4 boven

2 jaar geleden

Reactie op AM 95

Hoelang duurde het bij jullie voordat de tandjes erdoor kwamen? Wij zien da ...
Bij ons duurde het wel een paar weken. De tandjes waren echt zichtbaar onder het tandvlees. Vorige week dan eindelijk echt doorgekomen!

2 jaar geleden

Toen het tandvlees bovenop verkleurde en dikker werd waren ze er met 2 dagen!

2 jaar geleden

Hier zagen we vorige week zaterdag ineens twee witte streepjes in het tandvlees. De dag erna waren er al puntjes te voelen en nu staan er scherpe randjes.

2 jaar geleden

Herkent iemand als symptoom dat juist heel vaak poepen, maar dan heel veel moeite mee hebben(hard persen en dan een klein hard keuteltje) .. en dat dus meerdere keren per dag? Twijfel beetje of khuisarts moet bellen.. verder heeft ons zoontje alle symptomen, maar dus geen diarree..

2 jaar geleden

Ziet iemand hier of dit tandjes zijn die door willen komen?

2 jaar geleden

Herkent iemand als symptoom dat juist heel vaak poepen, maar dan heel veel ...
Dit heeft mijn dochter ook precies zo. Dit was 2 dagen en nu heeft ze ineens echt waterdunne ontlasting. Voor de rest ook echt alle symptomen en haar tandvlees voelt wat ruwer aan dus ze zitten er aan te komen denk ik.

2 jaar geleden

Reactie op MamaInSpé

Dit heeft mijn dochter ook precies zo. Dit was 2 dagen en nu heeft ze ineen ...
De huisarts zei dat het niet erbij hoorde.. maar een vriendin van mij herkende het ook.. ben benieuwd, tis echt sneu

2 jaar geleden

De huisarts zei dat het niet erbij hoorde.. maar een vriendin van mij herk ...
Tjaa.. niet ieder mens is hetzelfde. Wij reageren ook niet allemaal hetzelfde op het doorkomen van onze verstandskiezen…

2 jaar geleden

Reactie op AM 95

Hoelang duurde het bij jullie voordat de tandjes erdoor kwamen? Wij zien da ...
Dat had mijn zoontje ook vanaf 4 maanden al. Ik ken ook iemand wiens kindje 6 maanden af en aan last gehad heeft van tandjes voordat ze eindelijk doorkwamen. Ze kunnen ook een stukje omhoog bewegen in het tandvlees zonder door te komen en daar hebben ze dan last van. Maar als het tandvlees er gezwollen en/of rood uitziet zouden ze binnen een week ongeveer door kunnen/moeten komen. Mijn zoontje heeft sinds gisteren gezwollen tandvlees en het is niet echt knalrood, maar er zitten wat rode lijntjes (van kleine bloedvaatjes ofzo?) Ik vermoed dat ze dus door gaan komen binnenkort! Verder poept hij vaker en hij heeft ook rare ontlasting (ene keer heel dun, dan weer heel slijmerig, en het ruikt zuur), een verhoogde temperatuur, kwijlt veel, wilt alleen maar kauwen op alles, wrijft over zijn gezicht en trekt aan zijn oortjes, is erg prikkelbaar en drinkt en slaapt slechter. Ik kan eigenlijk alle symptomen wel aanvinken 🥲

2 jaar geleden

Reactie op Nikita030

Ziet iemand hier of dit tandjes zijn die door willen komen?
Dat ziet er voor zover ik kan zien wel rood en gezwollen uit dus de kans is er zeker! Die bleke plekjes zijn de tandjes die je door het tandvlees heen kunt zien.

VRIEND

2 jaar geleden

Oke, het is zover! Onze kleine heeft nu ook bijna alle symptomen én 2 doorkomende hoektandjes! Duidelijk een vleeseter 😜 Ik ga deze topic weer even doorspitten voor de beste tips en hacks!

VRIEND

2 jaar geleden

Heb nog even wat beter gekeken (en gevoeld toen hij mijn vinger zijn mond in trok om op te bijten); ze komen nog niet door. Maar zitten er nu wel. Hoek links is dikker en bleek

VRIEND

2 jaar geleden

Hoek rechts hetzelfde

VRIEND

2 jaar geleden

En onderin is het helemaal feest