450 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op milapet

Iemand toevallig een brei patroon voor dit truitje? ☺️
Ben ik ook naar opzoek😊

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op JuutsDSGN

En deze heeft mijn moeder voor me gebreid, dat kan ik zelf niet, alleen hak ...
Bij mij gaat haken weer gruwelijk traag en breien lekker op tempo, maar ben er toch nog erg terughoudend in. Ben een dekentje aan het breien

3 jaar geleden

Reactie op milapet

Iemand toevallig een brei patroon voor dit truitje? ☺️
Jaaa die is lief! Ik heb zelf best wat patronen voor leuke truitjes gevonden door in het Engels te googlen (op baby jumper knit free pattern ofzoiets). En op ravelry.com kun je ook leuke patronen vinden, al kosten die vaak wel een paar euro.

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Bij mij gaat haken weer gruwelijk traag en breien lekker op tempo, maar ben ...
Ziet er toch super uit! Hou jezelf niet in hoor! ❤️

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op JuutsDSGN

Ziet er toch super uit! Hou jezelf niet in hoor! ❤️
Ik doe alleen rechte projecten en mutsen. Vindt gevormde kleding patronen nogal intimiderend...

VRIEND

3 jaar geleden

Was handschoenen om met de kleine te kunnen douchen op de arm, zonder dat hij eraf glibbert

VRIEND

3 jaar geleden

En een nieuwe hoes genaaid voor het voedingskussen! Vond de vorige zo lelijk waarmee ik hem kreeg... Bovendien, deze is van flanel. Zacht!

3 jaar geleden

Ik heb een rammelaar en speenkoord gemaakt voor mn meisje 🥰

3 jaar geleden

Heeft iemand tips/linkjes naar tutorials voor simpele naaiprojecten? Denk een beetje richting badcape, aankleedkussenhoes etc. Heb mooie stoffen gehad maar ben echt amateur

3 jaar geleden

Reactie op MBRB

Heeft iemand tips/linkjes naar tutorials voor simpele naaiprojecten? Denk e ...
https://www.mysimplyspecial.com/ hier staan veel leuke basics op. Succes!

3 jaar geleden

Reactie op MBRB

Heeft iemand tips/linkjes naar tutorials voor simpele naaiprojecten? Denk e ...
YouTube vind ik ook handig! Op een filmpje zie je soms beter hoe iets wordt genaaid dan met foto's, vind ik

3 jaar geleden

Bij de vorige twee zwangerschappen begon ik al met dingen maken toen we wisten of het een jongen/meisje werd. Nu jeuken mijn handen zo enorm want ik heb nog geen tijd gehad! Vanaf volgende week kan ik hopelijk nog vol aan de bak, er staat veel op de planning namelijk. Wasbare luiers, hoeslakentjes, kruikenzakjes, spuugdoekjes 😂💃

3 jaar geleden

Deze topic is helemaal aan mijn neus voorbij gegaan ofzo! Ik ben ook steeds bezig met nieuwe projectjes. Ik heb geen naaimachine helaas, maar ik heb wel een knuffel met de hand genaaid (zie foto) en nog wat kleine knuffeltjes om ergens aan te hangen! Ik heb ook een mobiel gemaakt en een ketting voor aan de kinderwagen waar ik ook die knuffeltjes eventueel aan kan hangen (geen flauw idee hoe je dat noemt..) Nu ben ik bezig met een knuffeldoekje te haken en ik heb ook net krabwantjes gehaakt!

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Deze topic is helemaal aan mijn neus voorbij gegaan ofzo! Ik ben ook steeds ...
Oh wat leuk! Post nog wat meer foto's! Geeft ons ook weer inspiratie 😁

3 jaar geleden

Speelgoedkubus gemaakt.

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Oh wat leuk! Post nog wat meer foto's! Geeft ons ook weer inspiratie 😁
Hihi zal ik doen 🙈 Dit is de pram chain die ik heb gemaakt

3 jaar geleden

Dit zijn 3 knuffeltjes en ik ga nog een vierde maken met een rammeldoosje erin. Dat wordt een rendiertje 🦌

3 jaar geleden

Bij de sneeuwvlok heb ik achterop een spiegeltje vastgemaakt

3 jaar geleden

Een mobiel met een Nederlands tintje 🌦

3 jaar geleden

Mijn allereerste haakproject ooit!