450 Reacties

2 jaar geleden

Van een heel andere categorie: vandaag alvast een taart gemaakt voor wanneer de baby er is, taartje gaat zo eerst nog maar de vriezer in 😅 Vandaag was mijn uitgerekende datum!

2 jaar geleden

Op de valreep nog een boxkleed in elkaar geflanst. Aan deze kant hydrofiele stof gebruikt, de andere kant heeft een teddy stofje die ook bovenop kan. :)

2 jaar geleden

En nog een baby broekje want ze wil nog steeds niet geboren worden haha. 1e keer dat ik een kledingstuk maak, en er zitten nog wel 100 verbeterpunten aan maar ben toch best trots :))

2 jaar geleden

Dekentje is klaar

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op AmberHK

En nog een baby broekje want ze wil nog steeds niet geboren worden haha. 1e ...
Die verbeterpunten zorgen ervoor dat het volgende broertje nog beter wordt 😁

2 jaar geleden

Hi dames, ik wilde zeggen dat ik me ogen 👀 uitkijk naar jullie creaties allemaal!! Wat prachtig, zo! Ik vind het super leuk wat jullie allemaal kunnen. Echt talentvolle dames. Ik raak helemaal geïnspireerde door jullie allemaal, zelfs degene waarbij het beetje misgaat want oefening baart kunst😁. Ik ben trots op jullie! Groetjesss en nog veel creativiteitsplezier 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Alissawnj

Deze slofjes zelf gehaakt, staat zo leuk op het plankje in de babykamer 😍
Leuk! Heb je hiervan een patroon? Of heeft iemand anders nog een leuk patroon voor gehaakte slofjes?

2 jaar geleden

Ik heb inmiddels weer wat tijd om te naaien en mijn vriend wilde heel graag dat ik deze stof voor onze Job ging gebruiken. Dus maar een leuk setje gemaakt. Mijn hart smelt ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Amooma

Ik heb inmiddels weer wat tijd om te naaien en mijn vriend wilde heel graag ...
Gaaaaf! Knap gemaakt!

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Amooma

Ik heb inmiddels weer wat tijd om te naaien en mijn vriend wilde heel graag ...
Wat ontzettend snoezig!

2 jaar geleden

Reactie op Amooma

Ik heb inmiddels weer wat tijd om te naaien en mijn vriend wilde heel graag ...
Ooh wat prachtig!! 😍

2 jaar geleden

Ook ik heb wat kledingstukken gemaakt, maar vroeg me ineens af, hoe zetten jullie de maat aanduiding in de kleding?

2 jaar geleden

Wat een mooie dingen allemaal! Hebben jullie tips waar stof voor hydrofiele doeken vandaan te halen?

2 jaar geleden

Reactie op MBMB91

Wat een mooie dingen allemaal! Hebben jullie tips waar stof voor hydrofiele ...
Babystofjes.nl heb je leuke!

2 jaar geleden

Reactie op Eva00

Ook ik heb wat kledingstukken gemaakt, maar vroeg me ineens af, hoe zetten ...
Ik heb laatst via Aliexpres maatlabels besteld. Superhandig voor wanneer je ook kleding weg of doorgeeft.

2 jaar geleden

Reactie op Amooma

Babystofjes.nl heb je leuke!
En naaiplezier.nl

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op MBMB91

Wat een mooie dingen allemaal! Hebben jullie tips waar stof voor hydrofiele ...
Utrechtse lapjesmarkt heeft ook hydrofiel, maar vanaf 8 euro pm. Zoek online ook op mousseline (is hetzelfde)

2 jaar geleden

Reactie op Amooma

Ik heb laatst via Aliexpres maatlabels besteld. Superhandig voor wanneer je ...
Slim! Bedankt voor de tip

VRIEND

2 jaar geleden

Oefening baart kunst! Een nestje voor ons neefje 💖

VRIEND

2 jaar geleden

Ik weet dat het net nu onveilig is, maar de kleine is anders één groot buffet voor de muggen, dus; klamboe! Zelfgemaakt want de commerciële zijn van slechte kwaliteit of sluiten niet volledig om zijn bedje heen. Gemaakt van kaasdoek en gelukkig werkt hij perfect!