450 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Interessant, maar er staat niets bij over stoffen producten; doekjes, deke ...
Nee dat zag ik ook. In het bericht staat ook baby producten. Het enige dat nog in de buurt komt zijn speenkoorden, maar geen speendoekjes zie ik :).

3 jaar geleden

Ik kan me ook niet voorstellen wat er mis kan gaan aan stoffen producten 🤷🏼‍♀️ Was alleen maar ter info om er op te letten ☺️

3 jaar geleden

Hi allemaal! Ik wil ook zelf graag wat spulletjes naaien voor de baby. Ik ben eind november uitgerekend, koude periode dus! Is het aan te raden om dingen zoals een dekentje extra te voeren? Zo ja, wat zou ik daarvoor kunnen gebruiken? Alvast bedankt! ☺️

3 jaar geleden

Ik ben nog druk bezig met het haken van een baby dekentje, maar helaas weinig energie in de avonden dus het schiet nog niet erg op. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook een dekentje gehaakt en een aantal vestjes. Daarnaast de gordijnen zelf genaaid en ook nog wat broekjes en mutsjes. Deze zwangerschap ben ik vooral blij als ik het dekentje op tijd af heb 😅

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op AmandyZ

Hi allemaal! Ik wil ook zelf graag wat spulletjes naaien voor de baby. Ik b ...
Ik lees overal dat het beter is van niet. Ook de dekentje in de winkels zijn niet extra opgevuld. Ze mogen blijkbaar nog geen dekbedjes ofzo in de eerste maanden. Geen ervaring mee zelf... Wat ik heb gezien in de winkels is wol /fleece /minky /flanel gevoerd met katoen /flanel.

3 jaar geleden

Heel gaaf dat gehaakte dekentje! En joh, goed werk heeft tijd nodig 😊. Zelf heb ik nu dekens gemaakt in zandkleur en in roestbruin (zie foto). Ik weet alleen nog niet zo goed welke ik in ons eigen wiegje wil gaan leggen 😊.

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Ik lees overal dat het beter is van niet. Ook de dekentje in de winkels zij ...
Volgens mij is voeren op zich niet zo'n probleem zolang het allemaal maar goed vast zit, dus ik zou het dan niet alleen maar rondom aan elkaar stikken, maar ook dwars over het dekentje heen. En even opletten welke stoffen je gebruikt, normaal fleece wordt volgens mij afgeraden, maar je hebt bijvoorbeeld ook een speciale katoenen fleece etc. Mijn dochter is in mei geboren, dus vooral alleen de eerste dagen met dekentjes bezig geweest, maar merkte toen wel dat het vooral handig is om verschillende diktes te hebben, en dan door combineren van dekentjes kom je altijd tot een lekker warm bedje!

3 jaar geleden

Reactie op Deeerstekeer

Heel gaaf dat gehaakte dekentje! En joh, goed werk heeft tijd nodig 😊. Z ...
Ik ben een roestbruin fan 😍

3 jaar geleden

Reactie op LiCo

Volgens mij is voeren op zich niet zo'n probleem zolang het allemaal maar g ...
Super bedankt Lico en Hepziba voor jullie reacties, ik ga met jullie tips aan de slag! Ik heb wel veel ervaring met kleding maken maar nog nooit iets voor een baby gemaakt.. Compleet andere wereld, haha!

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op AmandyZ

Super bedankt Lico en Hepziba voor jullie reacties, ik ga met jullie tips a ...
Same here! Ben me ook flink aan het oriënteren, iedere keer als we een baby winkel in stappen.

3 jaar geleden

Deze heb ik gisteren gemaakt 🥰 ik denk dat dit het eerste pakje wordt wat de boy aan krijgt (met vestje eroverheen!). Ik heb er ook een passend mutsje bij gemaakt. Maargoed.. ik zal nog wel meer maken en wie weet bedenk ik mij nog hahahaha 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Amooma

Deze heb ik gisteren gemaakt 🥰 ik denk dat dit het eerste pakje wordt wat ...
Super leuk 🥰!

3 jaar geleden

Decoratie voor op de babykamer gemaakt

3 jaar geleden

Decoratie voor op de babykamer gemaakt
Die is zo leuk!!

3 jaar geleden

Ik wil ook zo handig worden met naaimachine😅 te leuk om zelf te maken.. Ik ga maar simpel beginnen met hydrofiele doeken ect. Hebben jullie cursus oid gehad?

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Amooma

Deze heb ik gisteren gemaakt 🥰 ik denk dat dit het eerste pakje wordt wat ...
Wat leuk! Waar heb je dat patroon vandaan?

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op LHS3

Ik wil ook zo handig worden met naaimachine😅 te leuk om zelf te maken.. Ik ...
Ik heb een hele opleiding voor maatkleding gevolgd, maar met baby kleding tast ik nog volledig in het donker... Ik ga ook starten met hydrofiele doeken, verschoon matjes hoezen, lakens, dekentjes, slabbetjes en spuugdoekjes.

3 jaar geleden

Vandaag een beginnetje gemaakt met de baby uitzet. Een hydrofiele badcape adhv ellmini. Nog reststofje voor hydrofiele doek en washandjes.

3 jaar geleden

Ook al wat babykleertjes gemaakt. Gratis patroontjes; ringer tee brindle twig en Oliver broekje.

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Wat leuk! Waar heb je dat patroon vandaan?
Bedankt! Patroon is van Brindille & Twig! Ze hebben hele leuke babykleding patronen die erg makkelijk te volgen zijn. Ik heb ooit toen ik 16 was een basis-naaicursus gehad. Maar de meeste kennis en vaardigheden heb ik gekregen door gewoon te doen. En youtube 🙆🏼‍♀️