450 Reacties

3 jaar geleden

Hier is die open

3 jaar geleden

Respect voor jullie allemaal. Ben ik de enige die nog geen knoop kan naaien? 🪡

3 jaar geleden

Reactie op Elmitij

Ik heb een verschoon matje gemaakt! (voor een vriendin die bijna uitgereken ...
Fantastisch! Zoiets staat ook nog op mn lijstje. Heel leuk!

VRIEND

3 jaar geleden

Respect voor jullie allemaal. Ben ik de enige die nog geen knoop kan naaien ...
🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

Respect voor jullie allemaal. Ben ik de enige die nog geen knoop kan naaien ...
Hahaha hier ook maar ik kijk altijd door deze topic naar die prachtige dingetjes🥰

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Deeerstekeer

Fantastisch! Zoiets staat ook nog op mn lijstje. Heel leuk!
Bij mij ook! Mijn lockmachine zit nog in een verhuisdoos, evenals mijn fournituren, dus ik moet nog even klussen voordat we kunnen uitpakken en naaien. Maar het inkopen (lees hoarden) van benodigheden is al lang in gang! Krijg er jeukende vingers van!

3 jaar geleden

Babynestje ook eindelijk afgemaakt! De groen met zwarte stip-kant is heeeerlijk zacht 🥰 al is het omgekeerd- met geel aan de binnenkant - ook erg cool 😍

3 jaar geleden

Vandaag even snel een hoes gemaakt voor ons newborn set ☺️

3 jaar geleden

Reactie op tbloemen

Vandaag even snel een hoes gemaakt voor ons newborn set ☺️
Die is goed gelukt!! Ik wil er ook een gaan maken, heb je een patroon gebruikt??

3 jaar geleden

Reactie op Elmitij

Die is goed gelukt!! Ik wil er ook een gaan maken, heb je een patroon gebru ...
Ja van ippiekids ☺️

3 jaar geleden

Ik kan zelf echt helemaal niets met naald en draad. Nog nooit gelukt en eigenlijk ook nooit echt geprobeerd om iets van een knoop aan te naaien. Vind het zo gaaf om te zien hoe iedereen hier zijn/haar eigen spulletjes maakt!! Via via heeft iemand voor ons kleine meisje dit babynestje gemaakt (en twee bijpassende mandjes). Ik ben er helemaal verliefd op! Olifanten thema met de kleur van haar kamertje ❤🐘

3 jaar geleden

Net een beetje anders, maar zijn er mensen die zelf geboortekaartjes gaan maken? (Niet gedrukt zeg maar)

3 jaar geleden

Reactie op Cillycilly

Net een beetje anders, maar zijn er mensen die zelf geboortekaartjes gaan m ...
Ja ik! Ik heb een tekening gemaakt en ben die digitaal uit aan het werken en dat laat ik drukken. Weet nog niet waar, dus als iemand tips heeft :-).

3 jaar geleden

Reactie op Cillycilly

Net een beetje anders, maar zijn er mensen die zelf geboortekaartjes gaan m ...
Mijn vriend heeft ons kaartje getekend, en wij gaan hem ook zelf uitprinten 😊

3 jaar geleden

Reactie op anoniem-465322

Ja ik! Ik heb een tekening gemaakt en ben die digitaal uit aan het werken e ...
Mijn beste vriendinnetje maakt ons kaartje en zij adviseert het bij colorspace.nl te laten printen 😊

VRIEND

3 jaar geleden

Eindelijk alle stoffen gelockt zodat ze voor gewassen kunnen worden. Dan krimpen ze hopelijk niet meer naderhand

3 jaar geleden

Na jaren geleden eens een sjaal te hebben gebreid nu een uitdagender project. Ben stiekem toch wel erg trots op het eindresultaat ☺️

3 jaar geleden

Reactie op JannD

Na jaren geleden eens een sjaal te hebben gebreid nu een uitdagender projec ...
Prachtig 😍😍😍

3 jaar geleden

Truitje is klaar, nu nog een broekje voor erbij! Het is meer maat 56 geworden dan 50 wat de bedoeling was, maar dat maakt niet uit 😊

3 jaar geleden

Hier net weer een pakje af 😍🐘 zo’n zin in dat hij dat aan kan 💙 (Patronen van Brindle & twigg)