16 Reacties
één jaar geleden
12 uur in de nacht is op deze leeftijd toch super netjes? Ik zou er voor tekenen in ieder geval! 😂 Hier slaapt hij iedere nacht echt maximaal 10,5 uur. Hij gaat inmiddels tussen 20.00 en 21.00 naar bed zodat we zelf ook nog genoeg uren kunnen maken.
Mijn vriend en ik wisselen wel af met uitslapen, is dat een optie voor je?
één jaar geleden
Hier meestal tussen 18.30 en 19.00 naar bed. Laatste tijd slaapt ze alleen pas veel later. Iets met vechten tegen dr slaap maar wel heel moe zijn. Word meestal ook rond 7uur wakker. Prima ik maak haar ook 3 dagen van de week wakker om 7uur als ze dit zelf nog niet was omdat ik dan moet werken dus ik snap wel dat ze daar dan aangewend raakt
één jaar geleden
Hier hebben we een echte uitslaper. Ik weet dat we heel veel geluk hebben! Slaapt meestal tussen 18.30 en 19.30. Vaak pas wakker na 8’en.
Vanmorgen was het echt extreem. Had gisteren bijna geen dutjes overdag gedaan dus om 18.15 in bed en om 9.30 vanmorgen wakker 🙉 Nu ik zelf ziek ben is dat wel extra fijn.
één jaar geleden
Reactie op Fannyke89
Hier hebben we een echte uitslaper. Ik weet dat we heel veel geluk hebben! ...
Haha hier ook gisteren een ‘dutje’ van een kwartier gedaan in de auto na het zwemmen… daarna wou ze thuis niet meer naar bed natuurlijk 😛
Om 18 uur in bed gelegd (normaal rond 19.30) en ze sliep tot 7.30 😅 (haar normale wakkerwordttijd)
één jaar geleden
Hier ook normaal gesproken tussen 18.30-19.00 naar bed en tussen 6.45 en 7.45 wakker. Wisselt.
Helaas nu al 1,5 wk tussen 06.00/06.30😂 en in de avond een uur lang vechten tegen slaap en alles uit bed gooien. Iets met sprong 10 en de overgang naar 1 dutje?
één jaar geleden
We leggen hem op bed rond 19:00, het kan soms een uur eerder of later zijn.
Meestal word hij uit zichzelf rond 07:00 a 08:00 wakker. Heel soms in het weekend als we hem ook wat later op bed hebben gelegd komt hij in de ochtend om 08:30, maar dat is minder dan eerder toen hij de nacht nog niet doorsliep. Nu slaapt hij sws nog steeds niet altijd door, maar meestal wel gelukkig.
één jaar geleden
Onze dochtertje is ook 17 maanden.
Gaat tussen 19:30 en 20:00 naar bed en wordt wakker tussen 8:00 en 9:00.
Ze slaapt lekker uit