14 Reacties
één jaar geleden
Tandjes? Hier hebben we een week slapeloze nachten gehad met extreem krijsen waarbij ik ook op de huisartsenpost zat snachts om half 1 omdat ik het niet meer wist. Toen merkte ik dat ze tijdens het huilen elke keer haar kaken op elkaar sloeg alsof ze pijn had. En toen opeens zag ik 4 tanden tegelijk komen. Nadat ze door waren was het over. Ze at toen ook slechter
één jaar geleden
Ohja, waardoor ik er ook achter kwam dat het tandjes waren, ik had een speen vol laten lopen met koud water, die een tijdje in de koelkast gelegd en daarna gegeven en toen werd ze stil. Dat werkte pijn verlichtend waardoor ze dus stopte met huilen. Misschien kan je het daar mee testen?
één jaar geleden
Reactie op KellySchakel
Tandjes? Hier hebben we een week slapeloze nachten gehad met extreem krijse ...
Ja ze krijgt idd wel tanden.. wat een ellende als deze onrust en schreeuwen daar vandaan komt zeg. Ze wil ook niks van me aannemen qua gekoelde bijtring etc. Dentinox doet ook geen wonderen hier voor helaas....
één jaar geleden
Ja ze krijgt idd wel tanden.. wat een ellende als deze onrust en schreeuwen ...
Was hier ook. Zodra ik maar bij haar mond in de buurt kwam met wat dan ook gilde ze het uit, behalve toen ik een gekoelde speen gaf. Al wilde ze die ook niet meer zodra die weer op temperatuur was. Hier ook echt een week enorm gebroken nachten gehad, hopeloos werd ik er van. En het gekke is, ze krijgt nu ook 2 kiezen en 2 tanden tegelijk maar nu lijkt ze er zo doorheen te dansen😅.
Het is echt heeeel frustrerend maar wordt echt vanzelf beter
één jaar geleden
Je hebt er druppels voor. Onze dochter deed het goed daarop met een zetpil. Het is even deze periode doorkomen. Succes!
één jaar geleden
Reactie op KellySchakel
Was hier ook. Zodra ik maar bij haar mond in de buurt kwam met wat dan ook ...
Ja hier wil ze wel gewoon haar speen. Hier is t al sinds net na de kerst aan. Dus ongeveer 1.5e week... Ik hoop echt dat t er snel door is dan want dit breekt me echt. En die gebroken nachten of nja zeg gerust geen nachten en je kindje zo zien en de hele tijd dat gekrijs 😭
één jaar geleden
Je hebt er druppels voor. Onze dochter deed het goed daarop met een zetpil. ...
Ja die doen hier dus helemaal niks. Ja 2 tellen omdat ze de smaak wel lekker vind denk ik. Met zeltpil merk ik weinig tot geen verschil helaas...
één jaar geleden
Tipje: Zelf koptelefoon met muziek opzetten.
Dat gekrijs is echt killing, helemaal wanneer je moe bent en zorgt ook dat jouw stresshormoon omhoog gaat. Zo kan je moeilijker je kindje troosten.
Met muziek op, evt meezingen, word je rustiger en hopelijk je kindje ook.
Dit heeft mij en daardoor mn kind door de laatste kiezenhell geholpen! Ok los van de zetpil en het vele wiegen dan 🥲.
Hopelijk breekt het snel door ❤️
één jaar geleden
Reactie op Mieperdd
Geen tips, maak nu exact het zelfde mee, het is vreselijk ik lees even mee ...
Sterkte daar ook ❤️
één jaar geleden
Hier is t toch niet gewoon tandjes. Nola is donderdag opgenomen in het ziekenhuis. Het ging echt bergafwaarts. Waarbij ze sinds afgelopen woensdag echt een slappe pop was.
Ze weten tot op heden nog niet wat er met haar aan de hand is. We wachten nog op verschillende bloed uitslagen...