Help!
Al dagen gaat t niet lekker met mn dochter. Ze is flink huilerig overdag en ze is super moe de heletijd. Ze eet en drinkt ook minder goed dan normaal.
Ik ben afgelopen maandag met haar naar de huisarts gegaan maar daar konden ze zo niet wat vinden. Dus kijk het nog maar aan.
Ze huilt en schreeuwt alles bij elkaar. Vooral in de na middag en bij het in de avond naar bed brengen. Ze ligt nu nog te huilen. En ik krijg haar ook niet getroost. Gisteravond heeft ze van 19.00 tot 2 uur nachts liggen krijssen dat ik maar de huisartsen post heb gebeld ik wist het gewoon niet meer. Dus zij zeiden ja geef nog maar een zetpil en als t over een uur nog zo is bel je weer. Nou snap je natuurlijk dat ze na een uur in slaap viel en ik dus niet weer gebeld heb.
Maar nu begint het gewoon weer opnieuw en ik weet niet meer wat ik moet doen. 😭😭 Zo vreselijk om je kindje zo te zien worstelen met zichzelf. Als ik haar op schoot neem dan blijft ze krijssen en rondjes draaien ze weet echt niet waar ze het zoeken moet. 😭
Iemand nog een idee?
Ze heeft trouwens geen koorts of vlekjes of recent iets gehad ofzo.