20 Reacties
één jaar geleden
Ik denk ook zwanger hoor! En je kunt inderdaad het beste testen met ochtendurine, dus niet gek als het lijntje 's middags lichter was.
Als je twijfelt zou ik nog een testje doen. En als je het op kunt brengen dan het liefst pas over een aantal dagen testen, maar dat is misschien lastig als je zo in spanning zit 😉 ik ben benieuwd!
één jaar geleden
Nou ik heb er vanmorgen nog een gedaan. Maar na 2 minuten (dan moest je het resultaat aflezen) nog niks. 2 minuten later zag ik wel een streepje, maar het blijft heel vaag lijntje. Alsof die over het halve venster is uitgestreken. Ik denk niet dat die positief is eigenlijk… bij mijn zoontje was het nu meteen zo duidelijk.
één jaar geleden
Ja dat zou ook kunnen inderdaad. Had wel sterk het gevoel dat ik zwanger was, net als de vorige keer. Volgende keer maar niet te ongeduldig zijn denk ik 🤔
één jaar geleden
Zie zeker wel een streepje! Zou even die kruidvat test halen die is best gevoellig en zeer duidelijk. Digitale test heeft vind ik vrij veel HGC nodig.
één jaar geleden
Ja ik heb bedacht dat ik morgen (als ik echt ongesteld zou moeten worden) nog een keer ga testen. Hoop dat die dan duidelijk is. Ik zie ook echt een streepje, en op die van gisteren ook. Alleen hij is heel vaag en na half uurtje trekt die een beetje weg, en blijft er een heel dun streepje over. En ze zeggen dat die net zo dik moet zijn, als de controle streep. En van de foto die er bij zit, is de hele streep dag later weggetrokken. Beetje gek.
één jaar geleden
Ik had dus ook een kruidvat test. Kruidvat early. Maarja echt duidelijk vind het dus niet. Gisteren action test gedaan, en hetzelfde verhaal haha.
één jaar geleden
Ik had dit ook! Op de dag van mijn ongesteldheid supertuurstreepje. Ik begon te twijfelen want bij mijn zoontje was het een knaller. Voor de volgende dag met ochtendurine toch nog kruidvattest gehaald en een wekenindicator.
De kruidvattest bleef een vaag tuurstreepje, maar wel een streepje. Dus de wekenindicator gedaan en die gaf 1-2 wk aan.
Inmiddels 9wk zwanger.
Waarschijnlijk heb ik een late eisprong/innesteling gehad, vandaar het tuurstreepje!
Laat je het morgen weten?