10 Reacties

één jaar geleden

Zou niet weten waarom niet haha mijn meisje was nog geen jaar en deed al volledig mee met patatdag op de vrijdagen hier🤣

één jaar geleden

Wat leuk, vooral doen! Monkey Town vindt ons meisje van 15 suuuper leuk! Al denk ik dat een hele dag nog wel ietsjes te lang is 🤭. En qua frietjes kan dat denk ik ook best. Hier eten we ook bijna wekelijks frietjes en eet ze ook mee. Verder eten we gezond en gevarieerd dus lijkt me dat het geen kwaad kan. Alleen is de friet van de mac wel heel zout en dat is niet best voor kleintjes. Maar een keertje is vast niet erg! Veel plezier en succes voor als het zover is 😘

één jaar geleden

Ja hier ook

één jaar geleden

Reactie op Novemberwondertje

Wat leuk, vooral doen! Monkey Town vindt ons meisje van 15 suuuper leuk! Al ...
Hier heeft meneer inmiddels 2 keer een happy meal gehad en gesmuld. Beide keren zat er geen zout op de patat! Kan je aantikken 👍🏻.

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Hier heeft meneer inmiddels 2 keer een happy meal gehad en gesmuld. Beide k ...
Oow wat een goede tip, wist niet dat dat kon! Thanks, ga ik op letten 😘

één jaar geleden

Ik ben zelf niet van Macdonalds en bij Monkeytown 2x pech gehad met vervelende kinderen en asociale ouders... Ik kies liever andere opties. Zwemmen, kinder boerderij etc. Vanmiddag was het best lekker weer en ben ik met m'n dochter wat speeltuinen af geweest en een picknick gehouden. Picknick was een groot succes!

één jaar geleden

Reactie op Grace93

Ik ben zelf niet van Macdonalds en bij Monkeytown 2x pech gehad met vervele ...
Wat leuk zeg! Ook hartstikke prima toch. Lekker doen wat voor jou en je kleintje goed voelt💓💓

één jaar geleden

Ik zou t gewoom doen. Hier ook al wel eens n happymeal gegeten. Hij vond het vooral leuk om de doos steeds op zn hoofd te zettrn🤣. Hier eet ons zoontje ook met de pot mee dus wanneer wij een patatje met snacks eten dan hij ook. Alles met mate maar dan moet het kunnen vind ik.

VRIEND

één jaar geleden

Zonder zout, maar ja; favoriete maaltje! Al vanaf dat hij één jaar is ofzo

één jaar geleden

Monkey town fantastisch, maar plan het op een doordeweekse ochtend (voor 11u extra korting ook!) Dan is het een stuk rustiger en kleintjes om met je kindje te spelen. Hier eet onze man ook mee, dus ook af en toe frietjes, maar ik doe wel altijd zonder zout. Alvast veel plezier!!