15 Reacties

8 maanden geleden

Hema. En ook voor mijn zoon spijkerbroeken van name it

8 maanden geleden

Jongen of meisje, welke stijl hou je van?

8 maanden geleden

Name it 🙏🏼

8 maanden geleden

Jaa name it 😊 Die ik heb vallen wel smal trouwens

8 maanden geleden

Ik haal ze bij de Hema.

8 maanden geleden

voor jezelf of voor je kind? 🤗 Kind: zara, hema, name it. Jezelf: Only, hema, costes

8 maanden geleden

Zara!

8 maanden geleden

Sorry dames, aanvulling: het is voor mijn zoontje. En de stijl uhm ja, beetje stoere jeans. Ik vind bijv de jeans van Raizzed en Cars dus erg mooi maar vind €40-50 per broek wel erg duur worden

8 maanden geleden

Ik raad ook Name it en Zara aan, die jeans stof daarvan voelt ook lekker zacht aan.

7 maanden geleden

Nemen jullie x slim fit of skinny jeans van name it? #keuzestress 🤣 geen winkel in de buurt helaas

7 maanden geleden

Ik heb ook alleen name it. Mijn smalle dochter past niets anders 🤣 zo leuk straks in het voorjaar met leuke all stars hihi

7 maanden geleden

Reactie op SE1997

Nemen jullie x slim fit of skinny jeans van name it? #keuzestress 🤣 geen w ...
Ik heb de regular fit en xslim fit voor mijn zoontje. Op de website van name it kan je goed zien hoe elke pasvorm zit. (Hoewel de regular minder baggy is bij mijn zoontje). Succes!

6 maanden geleden

Primark; de maten vallen (bij ons dochtertje) groter waardoor ze er heel lang mee doet (voor een kleine meid dan🤭) Name it alleen bij ons dochtertje was de lengte niet goed. ze heeft een redelijk smalle taille maar echt hele lange benen (is ook heel lang). we hadden een skinny maar die vond ze niks. later een regular en die zat goed.

6 maanden geleden

Zara en prenatal

6 maanden geleden

Wibra