11 Reacties

één jaar geleden

Helaas geen tip.maar hier net zo alhoewel wel fruit er wel ingaat, het is een fase het is een fase het is een fase het is een fase.....🙈🙈🙈

één jaar geleden

Ooh ik voel je helemaal.. mijn zoontje doet precies hetzelfde m'n geduld word erg op de proef gesteld🙈 als ik het zo om me heen hoor is dit echt een fase dus daar hou ik me maar aan vast.

één jaar geleden

Hier ook…. Wat er voorheen super goed in ging ontleed hij nu alles 🤦🏻‍♀️ doperwtjes apart eten en de rest op de grond gooien.. ik ga vandaag weer proberen om groente, vlees en aardappelen apart op z’n bord te leggen, zodat hij meer kan zien wat hij eet. Weer terug naar meer fingerfood dus.. hopelijk is het een korte fase 😂

één jaar geleden

Reactie op Jokla

Ooh ik voel je helemaal.. mijn zoontje doet precies hetzelfde m'n geduld wo ...
haha ja ik wist niet dat ik zo veel geduld kon hebben, maar hopelijk inderdaad een fase. Succes 🤞🏼

één jaar geleden

Reactie op s.r.91

Hier ook…. Wat er voorheen super goed in ging ontleed hij nu alles 🤦🏻‍♀️ ...
hoop dat het helpt!

één jaar geleden

Reactie op BAMPatricia

Helaas geen tip.maar hier net zo alhoewel wel fruit er wel ingaat, het is e ...
haha hoe vaak we wel niet zeggen ‘het is een fase’ 🙈

één jaar geleden

Reactie op willemijn93xoxo

haha hoe vaak we wel niet zeggen ‘het is een fase’ 🙈
Haha het hele opvoeden is een fase🤣🤣

één jaar geleden

Pfff zo herkenbaar. Ik hoop maar dat het een fase is. Het is ook de fase van alles op zn hoofd zetten. Zo ook zn bord dus 😅

één jaar geleden

Pfff zo herkenbaar. Ik hoop maar dat het een fase is. Het is ook de fase va ...
hahaha! leuke foto

één jaar geleden

Pfff zo herkenbaar. Ik hoop maar dat het een fase is. Het is ook de fase va ...
Haha heel herkenbaar 😅😂

één jaar geleden

Herkenbaar, voorheen at ze alles. Nu eet ze alle groente alleen als ik ze door de pastasaus meng. Het gevolg is dat wij nu vaak maar pasta eten, dan kan ze lekker mee eten. 🙄 Lasagne, spaghetti bolognese, pasta pesto. We hebben alle varianten wel voorbij zien komen laatste tijd 🤣