10 Reacties

één jaar geleden

Ik zou de babyfoon weer op de vorige stand zetten of gewoon uit. Je wordt echt wel wakker van het huilen als de kamer in de buurt ligt. Waarom is het erg als hij draait? Mij dochter draait regelmatig achterstevoren en ondersteboven in bed. Ze bewegen op een dag zoveel en ‘s nachts als ze hun dag verwerken is het dus niet zo gek dat ze ook bewegen. Maar ik vraag me meer af wordt je dus bij elke melding van de babyfoon wakker? Dan moet je een vreselijke slaap hebben zelf?

één jaar geleden

Zolang die gewoon slaapt of gemakkelijk weer in slaapt lijkt het mij heel normaal hier geen camera maar voor mijn gevoel draait ze ook alle kanten op me eigenlijk nooit druk om gemaakt..

één jaar geleden

Hier ook een woeler 😅 maar hij slaapt gewoon goed. Ik draai zelf ook altijd veel in m’n slaap, dus hij zal het van mij hebben 🤷🏻‍♀️ Ik heb juist de babyfoon daarom minder gevoelig gezet, want sliep daardoor slechter. Ik heb wel toevallig laatst ergens gelezen dat het ook kan komen omdat ie het koud heeft, maar dan gaat het dus gepaard met slecht slapen.

één jaar geleden

Ik zou me vooral zorgen gaan maken als hij stil ligt.. ;)

één jaar geleden

Ik zet de babyfoon snachts uit..maar in de avond als hij aanstaat zie ik m alleen maar draaien. Hij slaapt wel prima

één jaar geleden

Hier bij de lichte slaap ook aardig wat gedraai! Soms gaat hij zelfs een paar seconden zitten! Bij diepe slaap ligt hij muisstil, dat vind ik juist eng. Zodra ik op bed ga doe ik de babyfoon uit. We horen hem wel als hij huilt. Laatste paar weken heb ik het zelfs s’avonds niet meer aan, de vriend nog wel, maar dat is meer omdat hij rustig 15m naar zijn zoon kan staren 😅🥰 (en vervolgens zegt dat we wel een heel knap kind hebben gemaakt)

één jaar geleden

Hier wisselt het van nacht tot nacht, soms ligt ze ook veel te draaien. Ze botst daardoor ook regelmatig tegen de rand van haar bed 🙈. Maar als ze verder goed slaapt, maak ik me er geen zorgen om. Ze slaapt vaak ook heel slecht, maar ik zie die nachten niet per se een link met het draaien.

één jaar geleden

Bij ons ook een hoop gedraai. Is echt normaal had onze oudste ook. Als ik slaap staat de babyfoon uit. Als er iets is hoor je ze echt wel 😉

één jaar geleden

Heel eerlijk gezegd zou ik gek worden als ik dit allemaal zou weten van onze dochter. Slapen is slapen toch? Hier gaat ze hele bed door, soms zelf zitten en laat zich dan hard vallen om om te draaien. En slaapt verder. Wat je beschrijft is heel herkenbaar qua slaapgedrag en ik maak mij daar niet zo druk om. Hopelijk kun je het beetje loslaten

één jaar geleden

Bedankt voor het meedenken! Ik wist niet of dit normaal was. Leek me overdreven veel en was bang dat hij niet goed slaapt… 🤷🏻‍♀️