30 Reacties

2 jaar geleden

Wij vlogen naar Tenerife en mochten de kinderwagen (dubatti) meenemen tot aan het instappen!

2 jaar geleden

Je kan inderdaad gewoon je grote buggy meenemen tot aan de gate. Daar geef je hem af en krijg je hem ook terug. Afhankelijk van je vliegtuigmaatschappij. Kinderen onder de 2 jaar mogen ook eerst boarden. Wij zijn net naar gran canaria vertrokken. Ons zoontje is nu 5 maandjes en het is allemaal goed verlopen.

2 jaar geleden

Reactie op Moens

Je kan inderdaad gewoon je grote buggy meenemen tot aan de gate. Daar geef ...
Ben heel benieuwd naar je ervaring in het vliegtuig.. heeft jouw kindje geslapen? En zo ja, hoe? Had je iets van een bedje voor in het vliegtuig? Zitten zelf ook te denken om die kant op te gaan, maar zie zo op tegen de reis!

2 jaar geleden

Hey Jalie We konden geen bedje reserveren. Ik denkt dat dat enkel voor langere vluchten mogelijk is. Je babytje moet dus heel de vlucht op je schoot zitten. Je krijgt een apart gordeltje dat je moet vasthangen aan je eigen gordel bij het stijgen en dalen. Wij hadden een heel vroege vlucht. Onze baby heeft gelukkig veel geslapen in mijn armen. Hij was echt heel rustig en flink. Ook geen last van het lawaai. Gran Canaria is wel een aanrader. Heel kindvriendelijk en wij hebben gekozen voor een kleine bungalow. Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. :)

2 jaar geleden

Even een ander vraagje, hoe hebben jullie dat gedaan met flessen warm maken? Wij gaan in juni vliegen, maar ik zat te denken aan thermoskan met kokend water vullen na de douane en daar gelijk flesje koud water kopen…. Of hebben jullie andere ideeen? :)

2 jaar geleden

Reactie op Moens

Hey Jalie We konden geen bedje reserveren. Ik denkt dat dat enkel voor lang ...
Thanks voor je reactie! Ik ken Gran canaria, tis idd een fijn eiland ook met de wagen denk ik zo.. mag ik vragen op welk park je zit? En ben benieuwd hoe jullie het doen met uit eten enzo? Gaat dat n beetje met baby?

2 jaar geleden

Reactie op xdanieess

Even een ander vraagje, hoe hebben jullie dat gedaan met flessen warm maken ...
Wij geven de fles op kamertemperatuur. En we hadden 4 flessen al gevuld met water meegenomen. Maar ik denk dat je je flesje op de vlieger zelf kan laten opwarmen. En anders een thermos meenemen? Met een baby zijn ze wel soepeler. Wij hadden ook nog een gevulde kinderdrinkbus meegenomen voor toch iets extra mee te hebben.

2 jaar geleden

Thanks voor je reactie! Ik ken Gran canaria, tis idd een fijn eiland ook me ...
Wij zitten in relaxia los girasoles. Geboekt via sunweb. En vooral geschikt voor kids onder de 3 jaar vind ik. Het babybedje is gratis inbegrepen. Daarbuiten kan je heel veel bijboeken als een stoel en een speelmat,... Ze hebben een blad met spullen op die je tegen betaling kan bijhuren. Wij gaan of een middag of een avond weg. Als hij slaapt leggen we gewoon de buggy plat. S'avonds kan het wel wat frisser zijn. Alles gaat wel super goed. Wat speeltjes mee voor als ons eten er is :).

2 jaar geleden

Reactie op xdanieess

Even een ander vraagje, hoe hebben jullie dat gedaan met flessen warm maken ...
Douane laat kokend water toe als je uitlegt dat je een baby hebt

één jaar geleden

Reactie op Happymom23

www.reisbaby.nl, verhuurt voor een hele leuke prijs een yoyo buggy die te g ...
Daar hebben wij een Joolz Aer gehuurd! Echt super service!