31 Reacties

één jaar geleden

Ons meisje slaapt al sinds dat ze een knuffeltje kan vasthouden met zo’n knuffeldoekje. Ze vindt het heerlijk. Nu krijgt ze een eigen willetje en wilt ze er zelfs 2!

één jaar geleden

Onze dochter slaapt met een knuffeldoek sinds haar 5 maanden ongeveer. Zo’n tetradoekstof met een hoofdje aan 😊

één jaar geleden

Bij mijn zoontje ligt al sinds hij een paar maanden oud is een knuffeldoekje (olifantje) in bed, en sinds een tijdje ook een knuffelbeer, maar hij doet er niks mee. Soms speelt hij een beetje voordat hij gaat slapen, maar hij lijkt er niet aan gehecht. Ik zou het zelf wel heel leuk vinden als dit wel zo was, maar weet niet goed hoe ik dat kan stimuleren.

één jaar geleden

Hier een konijn van happy horse, Waarmee die slaapt.

één jaar geleden

Ons zoontje slaapt al heel wat maanden met een klein hydrofiel doekje (beetje formaat van een servet). Hij vind het heerlijk om dit tegen zn gezichtje te houden of in zn hand om te frummelen. Dit ziet hij als zijn knuffel nu.

één jaar geleden

Mijn zoontje slaapt sinds hij 6 maand is met een muis van happy horse (die moet ook overal mee na toe)

één jaar geleden

Ons kindje slaapt al sinds dat hij 8 maanden is met een mickey mouse knuffel en gebruikt het als hoofdkussen. Ik ga er vanuit dat hij zn gezicht draait als hij met zijn neus op zijn knuffel ligt

één jaar geleden

Ons zoontje slaapt al vanaf 4/5 maand met een Happy Horse konijn. In het begin tegen z'n hoofd aan en nu houdt hij ze zelf vast.

één jaar geleden

Ik heb eigenlijk express geen knuffel aangeleerd tijdens het slapen. Mijn nichtje was jarenlang zo gehecht aan haar knuffel dat het echt chaos was als ze bij een van haar ouders was en de knuffel niet mee was. Dan konden ze hem echt gaan halen haha. Hij is nu 13 maanden en denk ook niet nodig meer?

één jaar geleden

Hier liggen 3 knuffels in bed (1 olifant van happy horse omdat ik die als 1e knuffel voor hem heb gekocht). En daarnaast een knuffeldoekje en een konijn van happy horse. Aan deze laatste 2 zit ook een speen geknoopt zodat hij zijn spenen niet meer uit bed gooit😂 ze zijn wel alleen voor in bed, hij mag niet rondlopen met zo’n ‘zware’ knuffel aan zijn mond en hij vindt zijn spenen sneller terug in bed

één jaar geleden

Hier is Dikkie Dik haar slaapknuffeltje. Altijd binnen handbereik in haar bedje of ze ligt boven op 'm. Heerlijk om te zien hoe ze ook echt met hem knuffelen kan. Voor ons als ouders is Dikkie Dik ook erg lief. Als onze dochter 's ochtends soms nog even bij ons ligt krijgen we hem standaar in ons gezicht gedrukt voor een kus 😅

één jaar geleden

Hier geen knuffel, maar z’n spenen 😂 Hij moet 1 in z’n mond en 1 in z’n hand haha

één jaar geleden

Ik heb vanaf het begin een happy horse konijn en een oude knuffel van mij. Die laatste is favoriet en heeft voor mijn gevoel ook echt geholpen op de opvang met slapen. De knuffels en speen zijn alleen voor in bed. Als hij erg ziek of overstuur is en de knuffels en kussen van papa en mama echt niet helpen dan helpt de bed knuffel vaak nog wel 🥰

één jaar geleden

Ons zoontje slaapt sinds een paar maanden met zo een knuffeldoekje.

één jaar geleden

Reactie op momtobe11-2021

Hier geen knuffel, maar z’n spenen 😂 Hij moet 1 in z’n mond en 1 in z’n ha ...
Dit is ook wel herkenbaar hahaha

één jaar geleden

Reactie op Tutje

Hier een konijn van happy horse, Waarmee die slaapt.
Ja bij ons ook, is z'n grote vriend! Slaapt er altijd mee. Voordat hij in slaap valt moeten papa en mama ook even knuffelen ermee en daarna gooit hij hem een paar keer in de lucht voordat hij gaat slapen 🤭 zo schattig! We hebben ook een reserve voor de zekerheid, haha!

één jaar geleden

Mijn zoontje slaapt al sinds 3~4 maanden met een schaap knuffeltje dat mijn moeder op Texel voor hem had gekocht. Hij noemt hem baa baa. Wij krijgen ook altijd het knuffeltje in ons gezicht gedrukt voor een kus. Dat vindt hij heel grappig 😊 Het knuffeltje blijft thuis en gaat nooit mee naar buiten.

één jaar geleden

Ja bij ons ook, is z'n grote vriend! Slaapt er altijd mee. Voordat hij in s ...
Haha hier ook ze beste vriend.. en een dubbele... 😅

één jaar geleden

Hier ligt het bed vaak vol knuffels 😂😂😂 Maar Pino is favoriet

één jaar geleden

Ons meisje slaapt ook al vanaf dat ze een paar maanden oud is met 2 knuffels en 1 knuffeldoekje