10 Reacties

één jaar geleden

Poeh dat is een lastige vind ik. Mijn zoontje kwijlde ook altijd veel. Heeft daar vaak wat uitslag van gehad. Totdat het erger werd en ik begon te twijfelen. Heb 2x een foto gestuurd naar de huisarts. Die vond het ook kwijl uitslag. Ik zag dat het steeds erger werd en heb toen toch een fysieke afspraak gemaakt. Daar zagen ze een gele gloed op de korstjes en bleek het toch krentenbaard. We kregen toen een crème voor krentenbaard en schimmel. En het was vrij snel over. Misschien kun je een foto maken en naar je huisarts sturen? Of maandag gelijk even bellen?

één jaar geleden

Ons zoontje heeft ook krentbaard gehad. Vooral het vlekje links van de mond ziet er volgens mij wel uit als krentbaard. Wij moesten er een antibiotica zalf aan doen en het was redelijk snel weg

één jaar geleden

Wij hebben exact hetzelfde gehad een tweetal weken geleden met toenemende uitslag aan zijn mond. Bleek uiteindelijk te gaan om de mond-hand-voet ziekte

één jaar geleden

Reactie op ***************

Wij hebben exact hetzelfde gehad een tweetal weken geleden met toenemende u ...
Dat kan het inderdaad ook nog zijn want ze wilt ook niet eten. En ze heeft het nu voor de 3 keer en de dokter zegt dat het door kwijl komt maar ik betwijfel

één jaar geleden

Lijkt mij toch krentenbaard, bij ons dochtertje dachten we ook eerst aan uitslag door veel kwijlen maar bleek toch krentenbaard te zijn. Antibioticazalf hielp heel goed.

één jaar geleden

Heeft ze ook bultjes op handen en/of voeten? Dan zou het misschien hand-voet-mond ziekte kunnen zijn. Heeft mijn dochtertje van 15 maanden ook al 2 keer gehad. Gaat vanzelf over.

één jaar geleden

Reactie op Mama_van_J.M.

Dat kan het inderdaad ook nog zijn want ze wilt ook niet eten. En ze heeft ...
Ja hier twijfelde ze ook tussen kwijl uitslag of hand- voet en mondziekte. Totdat ik bij de huisarts kwam en ze scheen met een lampje erop. Kenmerkend is echt een gelige gloed van de korstjes of wondjes. Het is soms zo lastig he? Ik hoop dat ze er niet te veel last van heeft. En bij twijfel maandag gewoon nog een x naar de huisarts bellen

één jaar geleden

Ziet er wel uit als blaasjes. Dus meer als krentenbaard mijn dochter ook gehad zalfje en t is zo over. Wel heel besmettelijk ook voor volwassenen dus be careful

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft het nu ook ook op zn handen. Niet heel heftig lijkt er weinig last van te hebben. Denk handvoet mondziekte

één jaar geleden

Vind het heel erg op krentenbaard lijken, heeft onze dochter ook gehad. Maar zou in dit geval toch even langs de huisarts gaan. Krijg je juiste diagnose en eventueel creme om de plekjes te lagen indrogen.