7 Reacties

één jaar geleden

Jep heeft ze (dit is zo snel even de enige foto haha) zijn van shoesme

één jaar geleden

Mijn zoon heeft winterlaarsjes van Bergstein en die zijn erg fijn. Lekker warm en soepel om op te lopen. Hij kan inmiddels wel echt goed lopen, toen hij een paar maanden terug net los liep lukte dat nog niet op rubberen laarsjes. Ze vallen groot qua maat vind ik. Hij heeft van Shoesme maat 20 of 21 maar voor deze laarsjes kwam ik uiteindelijk uit op maat 19 (daar moest ik goed naar zoeken).

één jaar geleden

Wij hebben regenlaarsjes van de Hema. Ze loopt er nog niet heel goed op maar we zullen ze vooral gebruiken voor even buitenspelen / om te wandelen (in hoeverre dat gaat haha)

één jaar geleden

Ik durf nog niet goed laarzen kopen, omdat dat toch niet zo stevig zit als een echte deftige schoen en ik bang ben dat haar voeten dan slecht neerkomen/vervormen 🙈. Maar voor even kan het misschien geen kwaad, dus ik twijfel nog 😅

één jaar geleden

Wij zijn veel in de tuin en moest elke dag haar (dure) schoenen poetsen... Ik heb nu regenlaarzen van de Hema met dikke sokken en dit had ik veel eerder moeten doen! Maximaal 30min dat ze er mee in de tuin is en ze loopt er erg goed op!

één jaar geleden

Jaa, van Igor. Hele leuke en ideaal. Even met een doekje afdoen en ze zijn schoon.

één jaar geleden

Onze dochter heeft laarsjes van Enfant, Igor en Druppies. Ik vind enfant erg smal en daardoor vind ik het lastig haar voet er goed in te krijgen. 😅 Igor is wat breder, kan ze goed op lopen en zijn heel schattig. 🎀 Druppies vind ik persoonlijk de beste van de drie. Zit echt precies goed, makkelijk aan te krijgen. De laarsjes van de Hema bijvoorbeeld vind ik best wel zwaar voor die kleine voetjes.