14 Reacties

één jaar geleden

Geen ervaring maar wij hebben het ook geboekt. Aruba in januari en ik hou mijn hart vast. Maar komt vast goed. Heb voor veel tips gelezen op internet meer dan dat kan je niet doen

één jaar geleden

Wij zijn toevallig gister terug gekomen uit curaçao. Het is perfect te doen wij hadden de plek met extra beenruimte dus hij kon daar lekker bewegen. Neem speeltjes mee voor in het vliegtuig en genoeg snackjes en eten dan is het perfect te doen. Hij heeft geen een keer gehuild.

één jaar geleden

Reactie op Littlebutterfly

Wij zijn toevallig gister terug gekomen uit curaçao. Het is perfect te doen ...
Fijn te lezen! Is die extra beenruimte alleen bij de nooduitgang of ook ergens anders? En hoe ging het ritme daar met het tijdverschil?

één jaar geleden

Fijn te lezen! Is die extra beenruimte alleen bij de nooduitgang of ook erg ...
Nee die is ook op andere plekken. Wij konden nog een bedje erbij krijgen dan heb je standaard extra beenruimte. Qua ritme ging het geweldig vanaf de eerste avond is hij meteen om 7 uur gaan slapen. Hij werd sochtends wel om half 6 al wakker (zijn wij totaal niet gewend) en middag slaapjes zijn wij niet mee bezig geweest dus hij sliep wanneer nodig. De teug reis was een nachtreis slapen duurde in het vliegtuig wat langer. We vlogen om 22:00 en hij sliep pas om 00:00. Eenmaal thuis is hij savonds gewoon 19:00naar bed gegaan en hij werd om 12:00 wakker. We gaan vanavond zien hoe het gaat maar tot nu toe nog perfect

één jaar geleden

Nee die is ook op andere plekken. Wij konden nog een bedje erbij krijgen da ...
Wat goed!! Een bedje? Met welke vliegtuigmaatschappij vlogen jullie?

één jaar geleden

Wat goed!! Een bedje? Met welke vliegtuigmaatschappij vlogen jullie?
Via België maar KLM heeft dat ook

één jaar geleden

Die bedjes zijn volgens mij tot een max van 1 jaar

één jaar geleden

Reactie op _Yvonne_

Die bedjes zijn volgens mij tot een max van 1 jaar
Of het gewicht maar ons zoontje is 1 geweest en mocht er nog in en naast ons zat een kindje die was ook een stuk ouder en groter en die lag er ook nog in dus ik zou daar nog even naar informeren

één jaar geleden

Of het gewicht maar ons zoontje is 1 geweest en mocht er nog in en naast on ...
Ok goed om te weten, ga ik dat ook nog eens checken want wij vliegen komend weekend ook een lange vlucht, thanks!

één jaar geleden

Ben je dead set op curaçao? Anders is kaapverdie een goed alternatief! Heel stabiel weer, rond de 25 graden en slecht 6 à 7 uur vliegen. Wij gaan daar in de krokusvakantie heen, met kinderen van 6 en van 1. Met die van 6 zijn we al een keer eerder geweest, was top!

één jaar geleden

Reactie op Chien

Ben je dead set op curaçao? Anders is kaapverdie een goed alternatief! Heel ...
Hebben we inderdaad ook voor zitten kijken. Net als voor Dubai. Wij zagen alleen vluchten in de periode dat wij gaan met een tussenstop waardoor het weer langer duurt. Daardoor haakte we af van kaapverdie

één jaar geleden

Hebben we inderdaad ook voor zitten kijken. Net als voor Dubai. Wij zagen a ...
Dat is alleen Vanaf Amsterdam, Eindhoven is rechtstreeks! Weet niet of dat evt een optie voor je is?

één jaar geleden

Reactie op Chien

Dat is alleen Vanaf Amsterdam, Eindhoven is rechtstreeks! Weet niet of dat ...
Oh super dankjewel!

één jaar geleden

Reactie op _Yvonne_

Ok goed om te weten, ga ik dat ook nog eens checken want wij vliegen komend ...
Ik ben het nagegaan en het is tot een max van 65 cm en 10kg