16 Reacties

7 maanden geleden

geen🤷🏻‍♀️ toen ze 1 werd begonnen met halfvolle maar sinds een poosje moet ze niks van melk hebben... dus haalt ze haar zuivel uit andere dingen

7 maanden geleden

Halfvolle, bij het ontbijt en voor het naar bed gaan allebei een klein bekertje.

7 maanden geleden

Volle melk, minstens 300 ml per dag (ze is aan de dunne kant)

7 maanden geleden

Halfvolle melk wanneer ze er zelf ook vraagt

7 maanden geleden

Karnemelk, ze vind het heel lekker! Bekertje met ontbijt en lunch

7 maanden geleden

Reactie op BAMPatricia

geen🤷🏻‍♀️ toen ze 1 werd begonnen met halfvolle maar sinds een poosje moe ...
hier idem dito haha.. soms optimel, maar elke dag yoghurt.

7 maanden geleden

Elke avond halfvolle melk

7 maanden geleden

Meestal drinkt ze halfvolle melk met ons mee, soms koop ik ook volle melk voor haar. Zelfde met yoghurt, soms halfvol en soms vol.

VRIEND

7 maanden geleden

hier volle wegens ondergewicht, maar hij houdt niet zo van koemelk. hij houdt wel van Optimel, waar we hem meer van geven, en krijgt ook nog bv in de ochtend en avond (en middag als ik vrij ben)

VRIEND

7 maanden geleden

hier volle wegens ondergewicht, maar hij houdt niet zo van koemelk. hij houdt wel van Optimel, waar we hem meer van geven, en krijgt ook nog bv in de ochtend en avond (en middag als ik vrij ben)

7 maanden geleden

Halfvolle melk omdat we dit zelf ook drinken en gebruiken. Ik ga geen aparte melk kopen als dat niet nodig is.

7 maanden geleden

Halfvolle melk

7 maanden geleden

halfvolle melk. ik kijk altijd op voedingswijzer/centrum

7 maanden geleden

halfvol, 3 flessen per dag😅 Ze vindt het heeeeerlijk om dan lekker bij mij te knuffelen met haar fles.

7 maanden geleden

alpro havermelk voor peuters. Maar die van ons is allergisch voor gewone melk 😀

7 maanden geleden

Sinds hij 1 is een beker halfvolle melk bij het ontbijt en een bak yoghurt na het eten (weekend) of in de namiddag (op het kdv).