6 Reacties

één jaar geleden

Deze heb ik volgens mij, ik slik hem al 12 jaar en werkt super! Weet alleen niet meer hoe het in het begin was 🤪

één jaar geleden

Ik heb dit ook gehad met deze pil toen ik weer begon na mijn zwangerschap. Toen ik een tussenweek had en ongesteld werd was het erna weg. Bij mij leek het zo te zijn dat ik ongesteld moest worden en die pil het onderdrukte. Ik ben onregelmatig ongesteld dus vaak geen idee wanneer. Dit was bij mij de reden.

één jaar geleden

Ik heb deze denk ik ook (en ook endo) Bij de minipil, die ik slikte toen ik nog borstvoeding gaf, kwam er wel constant wat doorheen.. maar bij deze nooit Alleen laatst toen ik twee dagen achter elkaar de pil was vergeten/te laat in had genomen, begon het te spotten.. Toen maar een stopweek ingelast en nu is het weer goed. Ik ‘moet’ hem altijd doorslikken zonder stopweek, maar soms heeft je lichaam het nodig om even te resetten geloof ik. En als je spotting hebt, dan werkt dat ook volgens de huisarts Misschien dus een stopweek inlassen en dan doorslikken? Succes!

één jaar geleden

Ik heb ook deze en slik deze door ivm endometriose. De eerste 4 maanden dit gehad daarna niks meer. Tegen mij zeiden ze dat het heel normaal is. Net zoals in de 1e 3 maanden doorbraak bloeding te krijgen met veel weefsel ook

één jaar geleden

Hai! Ik heb deze altijd gebruikt vóór de zwangerschap, en dat ging altijd prima. Na de zwangerschap deze weer genomen en toen had ik precies hetzelfde probleem. Ik heb dus nu een hogere dosis gekregen, de 50 mg, en dit gaat nu al een aantal maanden goed. Misschien is bij jou de dosis ook te laag.

één jaar geleden

Heb heb een stopweek gehad en ben ongesteld geworden en nu weer een week aan dezelfde dosis en al 3 dagen geen spoting, niet misselijk of last van mn darmen.